Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در حاشیه آغاز به کار این مرکز گفت که بیش از ۲۵ میلیارد ریال برای راه‌اندازی آن هزینه شده است.

«فرزین معتمدی» مرکز جامع توانبخشی را از مجهزترین مراکز توانبخشی غرب کشور توصیف کرد.

تا پیش از این، فقط خدمات فیزیوتراپی در مرکز توانبخشی هلال احمر کرمانشاه ارائه می شد اما از امروز چندین بخش تخصصی دیگر به خدمات این مرکز اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز توانبخشی هلال احمر کرمانشاه در بلوار شهید بهشتی، روبروی بیمارستان طالقانی قرار دارد.

خبر خوش برای بیماران قبلی

رئیس مرکز توانبخشی و ارتوپدی فنی هلال احمر استان کرمانشاه در این باره گفت: کار درمانی، روانشناسی، گفتار درمانی، ارتوپدی فنی، فیزیوتراپی و مرکز بازتوانی قلب و عروق جمله زیرمجموعه‌های مرکز توانبخشی هستند.

«فاطمه احمدی» در گفتگو با خبرنگاران ایرنا و ایسنا افزود: این مرکز بازتوانی قلب، اولین مرکز در غرب کشور است و ما توانایی ارائه خدمت به بیماران استان های همسایه را نیز داریم.

مرکز بازتوانی قلب و عروق هلال احمر کرمانشاه

به گفته او دستگاه های مرکز بازتوانی قلب و عروق هلال احمر، کامل تر و پیشرفته تر از تجهیزات بیمارستان تخصصی قلب امام علی(ع) است.

آنچنان که احمدی بیان کرد، مرکز بازتوانی قلب و عروق با حضور متخصص قلب، فیزیوتراپ، پرستار و تکنسین می ‌تواند در هر ۴۵ دقیقه به چهار بیمار خدمت ارائه کند.

دکتر فاطمه احمدی، رئیس مرکز توانبخشی و ارتوپدی فنی هلال احمر استان کرمانشاه

نوبت حضوری دلخواه

احمدی گفت: مرکز توانبخشی هم اکنون در نوبت صبح (ساعت هشت تا ۱۲) آماده خدمت رسانی به همه شهروندان است اما اگر شرایط کرونایی بهتر و میزان مراجعه کنندگان بیشتر شود، ساعت کاری ما به دو نوبت افزایش خواهد یافت.

رئیس مرکز توانبخشی و ارتوپدی فنی هلال احمر استان کرمانشاه افزود: به ۲ صورت تلفنی و حضوری امکان گرفتن نوبت در این مرکز وجود دارد و شهروندان می توانند برای گرفتن نوبت با شماره ثابت ۰۸۳۳۸۳۵۷۸۹۲ تماس بگیرند و زمان دلخواه خود را برای مراجعه اعلام کنند.

عنوان

تخفیف از ۱۰ تا صد در صد

احمدی درباره هزینه های خدمات مرکز توانبخشی هلال احمر نیز عنوان کرد: هزینه خدمات این مرکز برمبنای نرخ گذاری دولتی و پایین تر از همه مراکز توانبخشی استان است.

او با اشاره به تخفیف ۱۰ تا ۱۰۰ درصدی خدمات تخصصی این مرکز گفت: بر اساس تشخیص مددکاری اجتماعی یا پزشک مربوطه بین ۱۰ تا صد در صد به مراجعه‌کنندگان تخفیف داده می شود.

احمدی همچنین اظهار کرد: به زودی و با اضافه شدن بخش شنوایی به مرکز توانبخشی هلال احمر، این مرکز تکمیل و تمام نیازهای توانبخشی شهروندان پوشش داده می شود.

با توجه به وجود بیش از هفت هزار ناشنوا و کم شنوا در استان کرمانشاه، راه اندازی بخش شنوایی کمک بزرگی به این قشر از شهروندان خواهد بود.

استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه قطب‌ درمانی غرب کشور است که با داشتن ۲ هزار معلول و ۲ هزار و ۵۰۰ بیمار ام اس(MS) به مراکز توانبخشی نیاز جدی دارد.

این استان در همین راستا سال گذشته موفق به راه اندازی دانشکده توانبخشی با هدف تربیت نیروهای تخصصی در حیطه‌های توانبخشی شد.

برچسب‌ها کرمانشاه توانبخشی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمانشاه توانبخشی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران کرمانشاه توانبخشی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور هلال احمر استان کرمانشاه مرکز توانبخشی هلال احمر ارتوپدی فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۵۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت:دیروز عصر گزارشی مبنی بر برخورد ۲خودرو پراید در کیلومتر ۶۲ آزاد راه قزوین - زنجان لاین جنوبی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه ضیاءآباد جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: این حادثه ۳ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی، یک مصدوم به صورت سرپایی مداوا شد  و ۲ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد