Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک دایی، سه‌شنبه در جلسه ستاد تجهیز درآمد استان فارس در شیراز افزود: همچنین طی ۶ ماه نخست امسال درآمدهای عمومی و سایر درآمدهای استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال به ترتیب ۱۹ درصد و ۱۳ درصد فزونی داشته است.

درآمدزایی پایدار از محورهای اصلاح ساختار بودجه امسال است
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس هم، درآمدزایی پایدار را سیاست کلی دولت و از محورهای اصلاح ساختار بودجه در سالجاری برشمرد و گفت: ضرورت دارد که درآمدهای عمومی استان امسال به طور کامل وصول شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسن نوروزی افزود: اگر بخواهیم اعتبارات هزینه‌ای استان تقویت شود باید مکانیزم فروش اموال دولتی را جدی بگیریم.
او ادامه داد: اگر دستگاه‌های اجرایی فارس که نقش مهمی در تحقق درآمدهای استان دارند وظایف خود را به خوبی انجام دهند، قطعا در بحث اعتبارات هزینه‌ای به مشکل نخواهیم خورد.
وی، با اشاره به تحقق و وصول ۹۹ و سه دهم درصدی درآمدهای عمومی فارس در سال ۹۸  گفت: باید امسال با استفاده از ابزارهای تشویقی برای تحقق و وصول درآمدهای عمومی استان گام برداریم.

برچسب‌ها سازمان امور مالیاتی کشور سازمان برنامه و بودجه شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان امور مالیاتی کشور سازمان برنامه و بودجه شیراز فارس سازمان امور مالیاتی کشور سازمان برنامه و بودجه شیراز فارس اخبار کنکور درآمدهای عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۵۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد

قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور در جلسه هم اندیشی با منتخبان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در شیراز اظهار کرد: با توجه به اینکه هر ساله به تعداد مددجویان بهزیستی به خاطر تصادفات اضافه می‌شود لازم است مجلس شورای اسلامی در افزایش بودجه این سازمان برای خدمات رسانی بهتر به مددجویان همتی مضاعف داشته باشد.

او گفت: در حال حاضر در کشور ۱۴۸ هزار نفر در نوبت دریافت حق پرستاری معلولان تحت پوشش بهزیستی هستند که لازم است مجلس برای رفع این مشکل هم مساعدت داشته باشد. 

منتخبان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در جلسه هم اندیشی با رئیس سازمان بهزیستی کشور در شیراز، بررسی و رفع مشکلات بهزیستی را خواستار شدند. 

در این جلسه نمایندگان فعلی و منتخبان مجلس دوازدهم مشکلاتی، چون کم بودن خدمات به مددجویان از جمله مبلغ حق مددکاری، حق پرستاری، خدمات درمانی و پزشکی را مطرح کردند و خواهان برگزاری جلسات ویژه برای ارائه طرح‌های مورد نیاز برای کمک به بهزیستی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • وصول ۱۱۰ میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی +فیلم
  • سازمان مالیاتی موظف به ارسال درآمدهای اشخاص غیرتجاری به وزارت تعاون شد
  • سازمان امور مالیاتی موظف به ارسال درآمد اشخاص غیرتجاری شد
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی