Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، نماهنگ گفت‌وگویی به زبان شعر و موسیقی با حضرت عشق حسین ابن علی(ع) با عنوان «آروم خیال» با صدای حامد علیزاده و کارگردانی محسن کاسه ساز منتشر شد.

 

 

دکتر سید حمیدرضا قریشی مجری طرح این پروژه بوده است.

نماهنگ «آروم خیالم» به اهتمام بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ و با همکاری انجمن ناشنوایان کشور تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

************************

 

آزمون کارت صلاحیت تدریس مربیان آموزشگاههای هنری برگزار می شود

آزمون کارت صلاحیت تدریس مربیان آموزشگاه های آزاد هنری به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر برنامه ریزی و توسعه آموزش های هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، آزمون  متقاضیان دریافت کارت صلاحیت تدریس مربیان آموزشگاه های آزاد هنری رشته موسیقی به منظور جلوگیری ازشیوع بیماری کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی، از راه دور  و به صورت آنلاین در حال برگزاری است. 

در این آزمون ها، استان تهران با تعداد سی و دو  نفر در دو گرایش سازهای کوبه ای و ساز سنتور و استان  همدان با تعداد ۱۳۷ نفر در کلیه گرایش ها حضور داشتند. همچنین کلیه متقاضیان ثبت نام شده رشته موسیقی استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و خراسان شمالی با تعداد ۱۵۰ نفر در همه گرایش ها در حال انجام است. این آزمون ها طبق  تفاهم نامه همکاری بین معاونت امور هنری و موسسه فرهنگی هنری خانه موسیقی ایران  با نظارت دفتر برنامه ریزی و  توسعه آموزش های هنری برگزار می شود.

متقاضیان دریافت کارت صلاحیت تدریس می توانند به سامانه  aes.farhang.gov.ir مراجعه و پس از مطالعه شیوه نامه کارت صلاحیت تدریس نسبت به ثبت نام در رشته مورد تقاضا اقدام کنند.

تفاهم نامه برگزاری آزمون های متقاضیان سایر رشته ها (به جز موسیقی) نیز با موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر منعقد شده و روند برگزاری آزمون این رشته ها به صورت استانی و طی روزهای آینده انجام خواهدشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عشق موسیقی شعر زبان حسین ابن علی ع نماهنگ حامد علیزاده محسن کاسه ساز سپاه محمد رسول الله انجمن ناشنوایان آزمون آموزشگاه مربیان تدریس هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی کارت صلاحیت تدریس تدریس مربیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۵۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ مشخص شد

  عبدالرسول پورعباس امروز ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهر‌های استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می‌کند. «نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ به‌صورت کارنامه نیمه مردادماه اعلام می‌شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می‌شود.»

به گزارش مهر، وی درباره آزمون فرهنگیان خاطرنشان کرد: در هر پنج گروه آزمایشی علاوه بر دفترچه اختصاصی دروس مختلف دفترچه مختص پذیرش دانشجو معلم (فرهنگیان) نیز توزیع می‌شود و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات آن دفترچه پاسخ دهند. تعداد ۶۶۰ هزار نفر در مجموع متقاضی آزمون اختصاصی فرهنگیان هستند.

 

پورعباس افزود: داوطلبان در این مقطع زمانی به دلیل اینکه در اردیبهشت ماه کنکور را برگزار کرده‌ایم از آمادگی بیشتری برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می‌کنند و در تیرماه نیز در آزمون شرکت می‌کنند. ضمن اینکه نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است، بنابراین در مقطعی که باید انتخاب رشته صورت بگیرد، یا به انتخاب خود داوطلب و یا به انتخاب سازمان سنجش ۴ نمره برای داوطلبان قابل استفاده است.

رئیس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد ماه اعلام می‌شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ مشخص شد
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • انتشار کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در مرداد
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • اعلام زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • نمرات کنکور سال گذشته داوطلبان همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • جزییات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس اعلام شد
  • جزئیات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان