Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها-رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت:مستند«نواهای ماندگار» مراحل ساخت خود را در اردبیل طی می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، امیر رجبی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مستند «نواهای ماندگار» که به زندگی حاج محمدباقرتمدنی و مرحوم سلیم موذن زاده به عنوان دو مداح صاحب سبک و نام آشنای کشور و شیوه‌های اجرای آنها می‌پردازد، مراحل ساخت خود را در اردبیل طی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: مستند«نواهای ماندگار» به سفارش امور استان‌های صدا وسیما و صدا و سیمای مرکز اردبیل تهیه شده است و پرداختی به شخصیت‌های تاثیرگذار در سیر مداحی به خصوص مداحی در قالب ردیف‌ها  و دستگاه‌های موسیقی ایرانی داشته و سیر تاریخی سبک‌های مداحی را هم به تصویر کشیده است.

مستند "آرشاک قوکاسیان" رونمایی شد/ مستند "بیوک میرزایی" در دست ساخت استمجاهدت‌ رزمندگان افغانستانی در دفاع مقدس مستند شد+تیزرمستند "غیررسمی" پخش می‌شود/ روایتی از دیدار راویان دفاع‌مقدس با رهبر انقلاب + فیلم

رئیس حوزه هنری استان اردبیل با بیان اینکه نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی این اثر فاخر را حسن قهرمانی انجام داده است، تصریح کرد: عمار احمدی کار تحقیق، عبدالله شکری، تصویربرداری، مجید بشگل و  امین صبورصدابرداری، زهره علی اکبری، صدا گذاری، عبدالله شکری تدوینگری این اثر را برعهده دارند.

رجبی بیان کرد: همچنین کار دستیار کارگردان و برنامه‌ریزی این مستند را امین صبور برعهده دارد و سعید علایی نیز به عنوان دستیاری تصویری از دیگر عوامل تولید مستند«نواهای ماندگار» هستند. 

انتهای‌پیام/131/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نواهای ماندگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۶۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق و نوشته‌های روی موشک‌ها

دریافت 35 MB کد خبر 6092611

دیگر خبرها

  • چنار ۸۰ ساله‌ای که در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • اینزاگی در اینتر ماندگار است
  • یادی از یک صدای ماندگار
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال + ویدیو
  • یادی از معلم های ماندگار سیما
  • تصاویر اولیه از مراحل ساخت‌وساز ۳۲۰ میلیون دلاری امریکایی‌ها در سواحل غزه
  • برای 20 سالگی درگذشت گل آقا
  • تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق
  • جای خالی آقای حرف حساب
  • فیلم مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق و نوشته‌های روی موشک‌ها