Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تهدید به انجام حمله پیش‌دستانه علیه ایران، مدعی شد که تل‌آویو اجازه استقرار نظامی ایران در شمال فلسطین اشغالی را نمی‌دهد. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) جمهوری اسلامی ایران را به تلاش برای استقرار در مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی متهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نتانیاهو طی سخنرانی در مراسم صهیونیست‌های تلف‌شده در جنگ «یوم کیپور»، گفت: «اگر ایران بخواهد خودش را در مرز‌های شمالی ما مستقر کند و البته به ما هم حمله‌ای نکند، ما نمی‌توانیم به آن‌ها اجازه دهیم در آنجا مستقر شوند».

وی در صفحه توئیتر خود نوشت: «پس ما مانع تجمع نیرو‌های آن در [شمال فلسطین اشغالی]می‌شویم و با آن‌ها مبارزه می‌کنیم. این درسی است که از جنگ یوم کیپور یاد گرفته‌ایم».

خبرگزاری «اسپوتنیک» نیز نوشت که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تهدید ایران به انجام حمله پیش‌دستانه، گفت این اقدام کاری دشوار است، اما اسرائیل آماده است در صورت نیاز، آن را انجام دهد.

نتانیاهو پیشتر نیز در واکنش به پاسخ راکتی مقاومت غزه علیه حملات رژیم صهیونیستی، مدعی شده بود: «تلاش‌های ایران و نوابش در غزه و لبنان برای جلوگیری از گسترش صلح، موفق نخواهد شد. ما به هرکسی که علیه ما حمله کند، ضربه می‌زنیم و دایره صلح را به کشور‌های بیشتری توسعه خواهیم داد».

طی چند هفته گذشته، نظامیان اشغالگر به صورت روزانه و به بهانه‌های واهی مواضعی را در نوار غزه هدف حمله هوایی قرار داده‌اند.

از سوی دیگر نیز جنبش حماس هفته گذشته با هشدار به رژیم صهیونیستی در خصوص هرگونه ماجراجویی در غزه، در بیانیه‌ای اعلام کرد که متناسب با حجم تجاوزات اشغالگران، پاسخ خواهد داد و و رژیم صهیونیستی هزینه هرگونه حمله به مواضع مقاومت را خواهد داد. حماس تأکید کرد که در مقابل بمباران، مقاومت نیز مواضع صهیونیست‌ها را هدف قرار خواهد داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نتانیاهو فلسطین اشغالی جنگ یوم کیپور رژیم صهیونیستی فلسطین اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۶۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی

حزب‌الله لبنان از حمله موشکی به سربازان رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان اعلام کرد: محل استقرار سربازان دشمن در غرب شهرک «شومیرا» در منطقه الجلیل غربی را با موشک هدف قرار دادیم.

به نقل از الجزیره، حزب‌الله لبنان تأکید کرد این حمله در راستای حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت جسور آن است.

حزب‌الله لبنان در همبستگی با نوار غزه که از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ در معرض حملات ویرانگر رژیم صهیونیستی تحت حمایت آمریکا قرار گرفته است، پایگاه‌های صهیونیستی را هدف قرار می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • حمله‌ ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی
  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد/ حمله جدید به المالکیه
  • آژیر خطر در کریات شمونا از بیم حمله پهپادی به صدا درآمد
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی