Web Analytics Made Easy - Statcounter

استراماچونی سرمربی ایتالیایی سابق استقلال نسبت به صحبت های مدیرعامل استقلال درباره عدم توافقش با مدیران این باشگاه واکنش تندی نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال روز گذشته در مورد مذاکره با استراماچونی صحبت‌هایی مطرح کرد که با پاسخ این سرمربی ایتالیایی همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل استقلال در گفتگوی مفصلی که با هواداران این تیم داشت موارد متعددی از جمله مذاکره با استراماچونی را مطرح کرد و طی آن مدعی شد پیشنهاد ۸۰۰ هزار یورو + ۱.۲۰۰ هزار یورو در قرارداد جدید را به سرمربی ایتالیایی ارائه داده، ولی این پیشنهاد رد شده است.

حالا استراماچونی در صفحه شخصی خودش مطلبی با زبان فارسی منتشر کرده و ادعا‌های مدیرعامل استقلال را کذب دانسته و عنوان کرده هیچ مذاکره‌ای به منظور همکاری دوباره از سوی باشگاه با او انجام نشده و اعداد و ارقام ارائه شده هم واقعی نیستند.

با این صحبت‌های استراماچونی ماجرای سرمربیگری استقلال و اتفاقات چند وقت اخیر که منجر به استعفا و کنار رفتن فرهاد مجیدی شد ابعاد تازه‌ای پیدا می‌کند و باید منتظر واکنش باشگاه استقلال و احمد سعادتمند نسبت به این موضوع باشیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال احمد سعادتمند آندره آ استراماچونی احمد سعادتمند استقلال محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد لیورپول مدیرعامل استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۶۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین میثاقی در اوایل برنامه فوتبال برتر دوشنبه شب یک روایت عجیب را بر زبان آورد؛ او از ماجرای شکایت یک مربی خارجی از یکی از باشگاه‌های ایرانی بعد از مرگ این مربی پرده برداشت!

میثاقی وقتی مشغول صحبت درباره پرداخت بدهی‌های باشگاه های ایرانی برای دریافت مجوز حرفه‌ای صحبت می‌کرد، اتفاق عجیبی را روایت کرد و گفت: «خانواده یکی از مربیان کروات که قبلا در ایران کار می‌کرد و مدتی پیش فوت شده از یک باشگاه ایرانی شکایت کرده‌اند. ورثه این سرمربی بابت طلب این سرمربی شکایت کردند و منتظرند تا فیفا در این خصوص رای صادر کند.»

سرمربیان کروات متعددی در سالیان گذشته در فوتبال ایران فعالیت کردند و تعدادی از آنها هم فوت شده‌اند. مربیانی مثل کرانچار، ایویچ، بلاژویچ و ... که همگی در ایران کار کردند و دیگر در این دنیا نیستند.

مجری فوتبال برتر هم نامی از سرمربی مذکور نبرد اما به نظر می‌رسد که به زودی در این باره اطلاعات جدیدتری نیز به رسانه‌ها راه پیدا کند.

دیگر خبرها

  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • سردرگمی بایرنی‌ها: چرا هوینس به توخل حمله کرد!
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • پاسخ مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی به منتقدان/ اتوبوس‌های برقی قادرند چه مسافتی را طی کنند+ فیلم
  • فرانچسکو توتی: امیدوارم ده روسی برای مدت طولانی در رم بماند
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس
  • نظر مولر درباره حواشی هوینس-توخل: اهمیتی نمی‌دهم!
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد