Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@17:04:20 GMT

آب‌رسانی به ۸۱ روستای استان تهران

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۶۹۵۲

آب‌رسانی به ۸۱ روستای استان تهران

به گزارش شرکت آب و فاضلاب استان تهران، مهدی زمان‌دار روز سه‌شنبه در این باره اظهار داشت: در این مدت تعداد هفت حلقه چاه آب شرب حفر، تجهیز و وارد مدار بهره‌برداری شده و با مهندسی مجدد ۲۳ حلقه چاه با ظرفیت ۸۳  لیتر در ثانیه احیا و بازسازی شده‌است.  

وی افزود: در میان روستاهای زیر پوشش، منطقه اخترآباد شامل ۲۲ روستا دارای اولویت برای ارتقای کیفی است و برنامه بلندمدت آن در دست مطالعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته زمان‌دار، در حال حاضر دو حلقه چاه آب در این منطقه حفاری و یک دستگاه تصفیه آب احداث شده‌است.

وی با اشاره به این که برخی مناطق روستایی با فقر سفره‌های زیر زمینی مواجه هستند و در مناطق خشک واقع شده‌اند ادامه داد: برای روستاهایی که هم‌جوار شهرها قرار دارند استفاده از منابع آبی شهری جواب‌گوی نیاز مردم است و برای روستاهایی که در مناطق دوردست هستند برنامه‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدتی را تدوین کرده‌ایم؛ به طوری که همکاران آبفا با پنج دستگاه تانکر آب شرب را به دورترین نقاط در مواردی که لازم بوده است انتقال داده‌اند تا مردم با مشکل کمبود مواجه نشوند.  

برچسب‌ها شهر تهران شرکت آب و فاضلاب استان تهران سرانه مصرف آب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران شرکت آب و فاضلاب استان تهران سرانه مصرف آب شهر تهران شرکت آب و فاضلاب استان تهران سرانه مصرف آب اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۶۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در 2 محور روستایی تربت جام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، با توجه به فعال شدن سامانه بارشی از دیروز در مناطق مختلف خراسان رضوی  و ایجاد سیلاب و رواناب در بعضی مناطق استان، روستای المجوق منطقه موسی آباد و  روستای تیمنک علیای شهرستان تربت جام را هم سیل فرا گرفت.

بارشهای رگباری همچنین محور فیروزه به قوچان محدوده روستای وزیریه را نیز مسدود کرد.

هم اکنون حوزه شهرستان‌ها و مناطق سبزوار، کوهسرخ، زاوه، مشهد، نیشابور، قوچان، سرولایت، باخرز، خواف و تربت جام شاهد بارش باران است.

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، این بارش‌ها در مناطق مختلف خراسان رضوی  تا عصر امروز ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • بالگردها در آسمان، پلیس روی زمین؛ حلقه فشار بر دانشگاه‌های آمریکا سخت‌تر می‌شود
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • خطر در کمین کشور؛ ابر بارش در ۲۱ استان
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه کشاورزی جهت صدور پروانه بهره‌ برداری
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه در بزرگ‌ترین دشت برنج کشور
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • ثبت بیشترین بارندگی در روستای تاش شاهرود
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • بارش‌های سیل‌آسا در لرستان/ هشدار تخلیه روستای کمندان