Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، نشست تکمیلی و مجازی شورای عالی بیداری اسلامی با حضور علی اکبر ولایتی و اعضای شورای عالی به صورت برخط روز سه شنبه 8 مهرماه در محل خبرگزاری تسنیم برگزار شد.

ولایتی در این نشست و طی سخنانی با اشاره به نقش پیروزی انقلاب اسلامی در ایجاد گفتمانی جدید به نام مقاومت و همچنینشکست طرح های استکباری از جمله در جنگ تحمیلی، تحریم های غیر انسانی، کودتای نظامی، حمله مستقیم و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. گفت: پیامدهای این گفتمان، اتحاد و انسجام مسلمانان منطقه و جهان، شکست طرح های آمریکایی ها و هم پیمانان آنان مانند طرح خاورمیانه بزرگ، تغییرجغرافیای سیاسی منطقه، جنگ های نیابتی، شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی در رویارویی نظامی با انتفاضه مردم مظلومفلسطین، انقلاب سنگ تا موشک و ... بوده است.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی با تاکید بر شکست طرح معامله قرن و تلاش آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی های مستمردر منطقه افزود: آمریکایی ها و صهیونیست ها در پی شکست این طرح، به منظور فریب افکار داخلی در آستانه انتخابات و در طرحیخفت بار، ایادی منطقه ای خویش را بر آن داشته اند تا با آشکار سازی و عادی سازی روابط پنهانی و ننگین، خدمتی دیگر را به لابیصهیونیستی به عمل آورند اما پازل خیانت و پشت کردن به آرمان فلسطین عاقبت به دومینوی سقوط و جریان تاریخ مصرف گذشته حکامدست نشانده خواهد انجامید و وجدان های بیدار، آزاد، مومن، عدالت جو و حق طلب در طول تاریخ و به ویژه در این برهه حساس تاریخینیز با بیداری، بصیرت و بینش خود در مقابل حکام مرتجع خواهند ایستاد و فریاد حق طلبی، استقلال، آرمان خواهی و آزادی فلسطینمظلوم را سر خواهند داد.

وی با اشاره به درگیری نزدیک به هفتاد ساله جهان اسلام با رژیم صهیونیستی به مانند ویروس کرونا تاکید کرد: صهیونیسم در نیم قرنگذشته قبله اول جهان اسلام را هدف قرار داده و اشغال، توسعه نفوذ، شهرک سازی، اخراج صاحبان اصلی فلسطین، کشتار بی رحمانهدر اردوگاه ها، حمله به اماکن مقدس، نسل کشی در غزه و کرانه باختری، اهانت و توهین به مقدسات، شیوخ و بزرگان، فریب ساده لوحاندر طول تاریخ با نام سازش و مذاکره بدون کمترین دستاورد برای فلسطینیان بخشی از سیاهه ننگین و خونبار ویروس منحوسصهیونیسم است.

ولایتی تصریح کرد: ۵۰ سال مقاومت و بیست سال مبارزه رو در روی مردم فلسطین و لبنان در مقابل رژیم صهیونیستی که سوداینیل تا فرات را در سر می پروراند در درون دیوارهای حائل خود به مانند عنکبوتی، در تارهای خود محصور ساخته است و پیامد گفتمانمقاومت بیداری ملت ها، خودباوری، اعتماد به نفس و ایمان به وعده های الهی مبتنی بر آیه شریفه "لینصرن الله من ینصره" در مقابلپوشالی بودن قدرت رژیم صهیونیستی و قدرت های استکباری و مرتجع است.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پایان با اشاره به ضرورت های موجود در روشنگری از ابعاد خیانت به آرمان فلسطین تاکیدکرد: در این شرایط حساس که دشمنان با همه توطئه های پنهان و آشکار به دنبال اشغال کامل فلسطین و تسلط بر منافع مادی و معنویغرب آسیا هستند، نقش بی بدیل و تاریخی نخبگان و اندیشمندان در روشنگری و هدایت جوامع اسلامی و بشری قطعی و انکار ناپذیراست تا با تبیین سریع و روشن ابعاد طرح هایی همچون عادی سازی روابط و معامله قرن از آثار و پیامدهای سازش و تسلیم، آحادجوامع اسلامی را آگاه و بیدار سازند و مقاومت را به عنوان تنها راه علاج و آزادی فلسطین مظلوم معرفی نمایند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی علی اکبر ولایتی بیداری اسلامی نفس رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۶۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نیرو‌های حزب الله لبنان امروز جمعه در ادامه حمایت‌های خود از مردم غزه و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، مواضع این رژیم را در مناطق مرزی فلسطین اشغالی در هم کوبید.
رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند که در جریان حملات سنگین موشکی حزب الله، آژیر‌های خطر در شمال ارتفاعات «میرون» واقع در منطقه «الجلیل» (شمال فلسطین اشغالی) به صدا درآمده است.
این منابع خبر دادند که در جریان این حملات، صدای چند انفجار مهیب شنیده شده است. شبکه ۱۴ اسرائیل می‌گوید که در جریان این حملات، دستکم ۱۸ موشک از لبنان شلیک شده است.
این رسانه‌ها همچنین اذعان کردند که یک انفجار مهیب در منطقه «الجلیل الاعلی» شنیده شده، ولی هنوز علت این انفجار مشخص نیست.
جنبش حزب الله هم با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که ساعت ۱۴ و ۳۵ دقیقه به وقت محلی، محل تجمع نظامیان اسرائیلی را در منطقه مقابل شهرک «یارون» هدف حمله موشکی قرار داده است.
نیرو‌های مقاومت لبنان ساعت ۱۶ و ۵۰ دقیقه هم، دستگاه‌های جاسوسی واقع در مقر «رویسات العلم» واقع در ارتفاعات اشغالی «کفرشوبا» را هدف قرار دادند و منهدم کردند.

دیگر خبرها

  • بیداری دانشگاهیان آمریکا حاصل رسوایی رژیم صهیونیستی است
  • مختصات نظم جدید منطقه
  • اگر آمریکا نبود اشغالگری اسرائیل در ۷ اکتبر پایان یافته بود
  • شهادت ۲ لبنانی در حملات رژیم صهیونیستی
  • ایده «دو دولتی»؛ نسخه‌ای که به‌جای شفا، کور می‌کند
  • ترکیه: مسئله فلسطین نباید قربانی رقابت‌های منطقه‌ای شود
  • واکنش مجمع جهانی بیداری اسلامی به سرکوب اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا
  • اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین