Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@12:39:24 GMT

شهرستان چرام و دهدشت در مدار زلزله

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۷۱۳۹

شهرستان چرام و دهدشت در مدار زلزله

دو زلزله پی در پی ابتدا شهر چرام سپس شهر دهدشت در کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ابتدا و در ساعت 5 و 33 دقیقه صبح زلزله ای به بزرگی 3/9 در مقیاس امواج درونی زمین شهرستان چرام را لرزاند.

سازمان لرزه نگازی کشور محل دقیق این زمین لرزه را در عمق 10 متری زمین و کانون آن را 8 کیلومتری شهر چرام ، 14 کیلومتری شهر دهدشت و 33 کیلومتری گراب سفلی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
تاکنون گزارشی از خسارات احتمالی این زمین لرزه مخابره نشده است.  لازم به توضیح است با توجه به وقوع این زلزله بسیاری از شهروندان چرامی اعلام کرده اند که شدت آن موجب وحشت و بیداری سراسیمه آن ها از خواب شده است.     زلزله در دهدشت حدود یک ساعت پس از زلزله چرام اینبار زلزله ای دیگر و در ساعت 6 و 42 دقیقه شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه را لرزاند. بنابر گزارش سازمان لرزه نگاری کشور این زلزله در عمق 12 کیلومتری زمین و حد فاصل 15 کیلومتری شهر دهدشت ، 23 کیلومتری شهر چرام و 29 کیلومتری بهبهان رخ داده است. قدرت این زمین لرزه 2 /5 در مقیاس امواج درونی زمین گزارش شده است. در خصوص این زمین لرزه هم تاکنون گزارشی مخابره نشده است.   انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: زمین لرزه کیلومتری شهر شهر دهدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۷۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی طلاب و روحانیون شهرستان چرام


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام افشار امام جمعه‌ی شهر چرام در این نشست گفت: شهیدان با جانفشانی خود مقابل ظلم ایستادگی کردند و میهن را با فدا کردن جان خود حفظ کردند.
جمع آوری آثار شهدای روحانی و ارسال به کمیته جمع آوری، برنامه ریزی جهت حضور طلاب در کنگره شهدای شهرستان و تبلیغ از طریق تریبون مساجد از مصوبات این نشست بود.

دیگر خبرها

  • زمین لرزه در شهمیرزاد
  • زلزله‌ای ۶.۱ ریشتری این کشور را لرزاند (فیلم)
  • زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله ۳.۷ ریشتری در نزدیکی چالوس
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • (ویدئو) زلزله‌ای به بزرگی ۶.۱ ریشتر تایوان را لرزاند
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • گردهمایی طلاب و روحانیون شهرستان چرام
  • وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد
  • مرزن آباد لرزید