Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-کتاب «به مجنون گفتم زنده بمان» روایتی از شهید مهدی باکری از سری کتاب های «از چشم ها ۲» است که به قلم فرهاد خضری نوشته شده و در انتشارات روایت فتح منتشر شده است.

خبرگزاری میزان - کتاب «به مجنون گفتم زنده بمان» روایتی از شهید مهدی باکری از سری کتاب های «از چشم ها ۲» است که به قلم فرهاد خضری نوشته شده و در انتشارات روایت فتح منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«به مجنون گفتم زنده بمان» «کتابِ دوم» روایت‌هایی است دربارهٔ مهدی باکری، از چشم کسانی که او را دیده‌اند.

چشم تو خورشید را برنمی‌تابد، پس بیهوده چشم در خورشید مدوز. سهم تو از خورشید آن است که در آینه می‌بینی. اما روزگار آینه‌ها نیز سپری گشته است. آینه‌های شکست گرفته و هزار تکه هر یک به قد خویش، قدری نور می‌تابند و هر یک به قدر خویش، پاره‌ای از خورشید را حکایت می‌کنند.

روزگاری بوده است که آینه‌های پی درپی روز‌های سرد زمین را در تابش خورشید‌های مکرر غرقه می‌کردند، اما چیزی نمی‌گذرد که آینه‌ها یک یک شکست می‌گیرند و یاد خورشید در خرده‌های آینده بر زمین می‌ماند؛ چیزی نمی‌گذرد که در نبود آینه‌ها خورشید فراموش می‌شود و روی در خفا می‌کند؛ چیزی نمی‌گذرد که لاجرم تنها راه ما به خورشید از این پاره‌های آینه راست می‌شود.

بیشتر بخوانید: برای مطالعه معرفى آخرین كتب منتشر شده اینجا کلیک کنید

 انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار ادبیات انتشارات روایت فتح

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار ادبیات انتشارات روایت فتح مهدی باکری آینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۷۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب آداب آبادانی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، کتاب «در جستجوی آداب آبادانی» در مکتب معماری یزد، گزیده‌ای از مقالات این حوزه به قلم محمدرضا اولیا و با مقدمه‌ای از هادی ندیمی و به کوشش گروه پژوهشی والا در انتشارات سوره‌مهر به چاپ رسید.

این کتاب در زمینه معماری ایرانی اسلامی و مرمت حکمت و هنر اسلامی آثار برجسته‌ای دارد. مقالات این اثر  به صورت پراکنده در بازه زمانی ۱۳۶۰ تا ۱۳۸۰ در نشریه‌های مختلف به چاپ رسیده و در این کتاب تدوین و منتشر شده است.

سحر قناعتی گزارش می دهد : 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • گزارش زنده: مس رفسنجان-پیکان
  • (ویدئو) روایتی عجیب از زندگی طراحان سوالات کنکور
  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد
  • سریال مشاور و روایتی از باز کردن کلاف‌های پیچیده زندگی
  • مجنون گیلانی که ده‌ها سال آواره‌ی دریا بود/ عشق لیلا با «کاجامه‌ خوس» چه کرد؟
  • کتاب آداب آبادانی منتشر شد
  • روایتی حقوقی و هنری از کارگران کارخانه چیت‌سازی بهشهر 
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو