Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سعید اوحدی بعدازظهر امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه‌های مسکن، اشتغال و ساماندهی گلزار شهدا استان اردبیل که در استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: امروز در استان اردبیلتأمین یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکن و تأمین یک هزار و ۵۰۰ شغل برای جامعه ایثارگری در قالب دو تفاهم نامه به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک هزار و ۵۰۰ شغل برای جامعه ایثارگری استان اردبیل در دست اقدام می‌باشد که از ماه آینده استان مشغول به کار خواهند شد و این تعداد اشتغال‌زایی جدا از ظرفیت‌های قانونی اشتغال‌زایی برای جامعه ایثارگری بوده و شغل‌ها در حوزه‌های دولتی، بر پایه مهارت‌آفرینی و نیز بخش خصوصی خواهد بود.

مطالبات ایثارگران پرداخت می‌شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تصریح کرد: بر اساس دستور ساماندهی گلزار شهدا توسط مقام معظم رهبری، تفاهم‌نامه‌ ساماندهی ۶۵۰ گلزار شهدا استان اردبیل امضا شد.

وی بیان کرد: کلیه مطالبات جامعه ایثارگری تا پایان دولت دوازدهم به شکل کامل پرداخت خواهد شد و بخش عمده این مطالبات با همکاری سازمان برنامه و بودجه پرداخت شده است.

اوحدی اظهار داشت: در حوزه اشتغال ظرفیت‌های قانونی در بندهای «ج» و «د» ماده ۸۷ قانون برنامه توسعه ششم وجود دارد که دولت مکلف است تا پایان برنامه ششم توسعه، کلیه فرزندان شهدا و جانبازان در سطح کشور به استخدام دولت دربیایند.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: پس از آزمون سراسری که در ماه آینده برگزار می‌شود، بند «ج» ماده ۸۷ قانون برنامه توسعه ششم به شکل کامل برای جامعه ایثارگری اجرا خواهد شد و در بند «د» این قانون نیز که بر تبدیل وضعیت شاغلین جامعه ایثارگری تاکید دارد تا پایان برنامه ششم توسعه اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ هزار فرزند شهید و جانباز بالای ۷۰درصد در دانشگاه‌های سراسر کشور مشغول می‌باشند که بخش عمده آنان جزء نخبگان کشور محسوب می‌شوند.

اوحدی تشریح کرد: متاسفانه ۳۹ هزار فرزند شهید و جانباز بالای ۷۰ درصد پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه‌ها، مشغول به کار نشدند که علاوه بر این تعداد، برای فرزندان جانبازان بالا و زیر ۲۵ درصد نیز بر اساس بند ج، زمینه اشتغال فراهم خواهد شد.

وی گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و خدمت گذاری به جامعه ایثارگری، افتخار ما است.

-انتهای پیام/3463/620/

منبع: فارس

کلیدواژه: اشتغال استان اردبیل مسکن بنیاد شهید رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور سعید اوحدی جانباز برای جامعه ایثارگری استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۷۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که به تازگی ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال را خریداری کرده است، امروز (سه‌شنبه) ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال استقلال را پرداخت کرد.

بیشتر بخوانید: نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

این شرکت همچنین ۱۰ درصد از مطالبات کادر فنی و اعضای تیم را پرداخت کرد.

تیم استقلال از ساعت ۱۷ فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تراکتور می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229034 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • نرخ بیکاری جامعه ایثارگری به زیر ۹ درصد رسید
  • افزایش مشارکت مردم در ساخت مسکن با تکیه بر عرضه زمین و پرداخت تسهیلات به آن‌ها
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟