Web Analytics Made Easy - Statcounter



احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال اسناد مکالمات و مذاکراتش با فدریکو پاستورلو (ایجنت استراماچونی) را منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در اینستاگرامش سند مذاکره با مدیربرنامه آندره استراماچونی را منتشر کرد. او در این پیام نوشته بود:

فدریکو عزیز ما بسیار خوشحالیم که در آخرین مراحل توافق هستیم و همانطور که می دانید از 10 سپتامبر در دوحه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و اکنون وکیل ما و شما در حال آماده سازی پیش نویس توافق نامه هستند ، ما به شما و آندره پیشنهاد می کنیم در این بازی ها مهمان ویژه ما برای دیدن بازی ها باشید و همچنین می توانیم توافق نامه را در دوحه نهایی کنیم و آن را امضا کنیم. و دوباره می دانید که پس از این بازی ها ، آماده سازی برای فصل جدید لیگ ایران آغاز می شود. منتظر پاسخ شما هستیم.

پاسخ پاستورلو: چیزی نهایی نشده.

۱- ۹۰۰هزار یورو به حساب استرا واریز شود.

۲- فدراسیون مجوز حضور استرا را بدهد.

۳- قرارداد جدید با مبلغ ۱.۳۵۰ هزار یورو امضا شود.

تا زمانی‌که این‌سه‌کار انجام‌نشود استرا جایی نمی‌رود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۷۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری

مدافع محصول آکادمی رم که با نظر مورینیو جدا شد، طی دو فصل اخیر پیشرفت عجیبی کرده است.

ریکاردو کالافیوری مدافع/فولبک چپ ۲۱ ساله و ایتالیایی بولونیا که مدت هاست مورد توجه یوونتوس قرار دارد، اکنون بایرلورکوزن را هم به خود علاقه مند می بیند.

به نقل از بیلد؛ با توجه به سبک بازی سیال و مدرن کالافیوری در خط دفاعی، ژابی آلونسو شیفته این بازیکن ایتالیایی شده است. تفکرات تیاگو موتا در بولونیا شباهت زیادی به تاکتیک های ژابی آلونسو دارد و کالافیوری به خوبی توانایی های خود را در این سبک بازی به نمایش گذاشته است. بولونیا برای فروش کالافیوری ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو می خواهد. او در تابستان گذشته با مبلغ ۴ میلیون یورو از بازل به بولونیا پیوست و با نظر موتا از فولبک به مدافع  مرکزی تغییر پست داد. ۴۰٪ از مبلغ فروش کالافیوری سهم بازل است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • پاسخ مهم رهبری به توصیه‌ها برای مذاکره با آمریکا در برنامه هسته‌ای را ببینید | فیلم
  • رئیس لالیگا: 5 میلیون یورو برای تکنولوژی گل زیاده!
  • تایید مذاکره بایرن با رانگنیک
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟