Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند ظهر امروز در مراسم افتتاحیه ۶۸ خانه هلال‌احمر روستای تایشه‌ای واقع در شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به نقش مهم آموزش در مقابله با بحران، اظهار کرد: دولت در بحران‌ها همیشه در کنار مردم است و در این مراکز به منظور تاب‌آوری بیشتر در برابر حوادث طبیعی باید آموزش در اولویت قرار بگیرد و با افزایش میزان آمادگی در مواجهه با مخاطرات و عوامل تهدید کننده، زمینه مشارکت هدفمند مردم در بحران‌ها فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه ادامه داد: آموزش مدیریت بحران، امری ضروری و لازم است و خانه‌های هلال‌احمر با دسترسی به همه مردم حتی در مناطق دورافتاده روستایی در قالب برنامه‌ریزی هدفمند و همگانی این امکان را فراهم می‌آورد.

وی تصریح کرد: شهروندان با دانش و انگیزه کافی برای کمک به دیگران یا مشارکت در برنامه‌های گروه‌های پیش قدم شوند و برای حفظ جان خود و سایر اعضای خانواده در مخاطرات با آموزش امدادرسانی انجام بدهند.

کد خبر 5036135

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران جمعیت هلال احمر کرمانشاه کرمانشاه چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا دفاع مقدس کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۷۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز

محمدباقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی و واکنش سریع هلال احمر استان از شهرستان کنگاور تا ارتفاعات بازی‌دراز مستقر و امداد هوایی این سازمان نیز آماده خواهد بود.

وی با بیان اینکه هلال احمر کرمانشاه برای پوشش مراسم گرامیداشت این عملیات آمادگی کامل دارد، افزود: در بخش‌های امداد و نجات و همچنین اسکان زائران شهدای عملیات بازی‌دراز از آمادگی‌های لازم برخوردار هستیم و همچنین از ظرفیت استانی نیز استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به حضور بیش از ۴۰ هزار نفر در این مراسم، گفت: سازمان در بحث اسکان نیز وظیفه مهمی بر عهده دارد و باید این تعداد را در شهرستان‌های مختلف اسکان بدهد.

وی اضافه کرد: در این راستا تیم‌های مخصوص در بحث اسکان در شهرستان‌های مختلف مستقر می‌شوند و تقسیم بندی‌های لازم انجام شده است.

محمدی در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: مجموعه هلال احمر جهت خدمت رسانی شایسته به زائران شهدای بازی‌دراز و کاروان‌های راهیان نور آمادگی کامل دارد.

کد خبر 6088770

دیگر خبرها

  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز
  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • بارندگی های سرباز خسارت فاجعه بار نداشت
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه