Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@20:56:25 GMT

بدرود فوتبال ساحلی

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۷۶۰۰

بدرود فوتبال ساحلی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مرحله نیمه نهایی دور رفت لیگ برتر فوتبال ساحلی بین تیم‌های پارس جنوبی جم با موج سواران نوشهر و فرش حداد اصفهان با گلساپوش یزد عصر امروز قرار است در سمنان برگزار شود که تیم فوتبال ساحلی موج سواران نوشهر به دلیل حضورنداشتن مدیران چهار تیم صعود کننده در مراسم قرعه کشی و انتخاب میزبان مسابقات مرحله نیمه نهایی اعتراض خود را به سازمان لیگ اعلام و تاکید کردند در صورت رسیدگی نکردن به این اعتراض از حضور در ادامه این مسابقات معذور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علی مساجدی مدیرعامل موج سوران نوشهر در رابطه با انصراف تیم موج سواران نوشهر از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی گفت: ترک بازی‌ها در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بهتر از این است که زیر‌بار حرف زور و بی عدالتی مسئولان برگزاری مسابقات برویم.

او ادامه داد: وقتی این همه بی عدالتی و تصمیمات سیاسی در برگزاری یک لیگ وجود دارد بهتر است از ادامه حضور انصراف دهیم و از این طریق رسما انصراف خود را از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور اعلام می‌کنم.

مدیرعامل موج سوران نوشهر با تشکر از مردم نوشهر و استان به دلیل حمایت هایشان، افزود: به بازیکنان و کادر فنی می‌گویم شما همیشه قهرمان هستید و قهرمان باقی خواهید ماند.

تیم موج سواران نوشهر طبق برنامه قرار است از ساعت ۱۷.۱۵ امروز  به مصاف گلسا پوش یزد برود.

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ساحلی موج سواران نوشهر موج سواران نوشهر مرحله نیمه نهایی فوتبال ساحلی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۷۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند هم به جام جهانی صعود کرد

در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال تایلند و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تایلند به پایان رسید.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال تایلند در کنار ایران و تاجیکستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. تایلند در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تاجیکستان برود.

از ساعت ۱۷:۳۰ هم تیم‌های ملی ازبکستان و ویتنام به مصاف هم خواهند رفت تا چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. برنده این دیدار رو در روی ایران قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • ازبکستان امید سه کشور را ناامید نکرد!
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال