Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: پاختاکور تیم خوبی است، اما یحیی گل محمدی و بازیکنان تیم، مرد روزهای سخت هستند.

 به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران در یکی از حساس‌ترین مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها فردا (چهارشنبه) برابر پاختاکور ازبکستان به میدان خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی رسول پناه درفاصله یک روز مانده به این دیدار بیان کرد: قبل از هر چیز وظیفه خودم می‌دانم از مربیان و بازیکنان حرفه‌ای پرسپولیس تشکر و قدردانی کنم. من در قطر از نزدیک دیدم که برخی از بازیکنان حتی با وجود مصدومیت فقط با غیرت و تعصب برای پرسپولیس بازی کردند تا تیم موفق و دل هواداران شاد شود. خوشحالم بازیکنانی درتیم ما توپ می‌زنند که عاشق پرسپولیس هستند و به خاطر موفقیت تیم سلامتی خود را به خطر می‌اندازند.

او ادامه داد: پاختاکور تیم سرسخت و قابل احترامی است که در لیگ قهرمانان آسیا بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته است، اما ما پرسپولیسی‌ها هم به تیم خود باور و ایمان داریم. یحیی گل محمدی و شاگردانش دراین رقابت‌ها نشان داده اند مرد روز‌های سخت هستند. هرچند فاصله کم بازی‌ها و فشردگی مسابقات آزار دهنده است و باعث خستگی و مصدومیت می‌شود، اما مربیان پرسپولیس و پزشکان تیم با برنامه ریزی خوب، بچه‌ها را مهیای مسابقات کرده اند. انشاالله دربازی فردا برابر پاختاکور نیز با انرژی مثبت و دعای خیر هواداران موفق ظاهر شده و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم

بیشتر بخوانید

گل محمدی: فردا بازی حساسی مقابل پاختاکور داریم/ حریف فوتبال ماشینی بازی می‌کند

سرپرست باشگاه پرسپولیس که ازنزدیک بازی تیم خود مقابل السد قطر را تماشا کرده است، خاطرنشان کرد: السد قطر بدون شک از مدعیان اصلی حضور در فینال لیگ قهرمانان از غرب آسیا و حتی قهرمانی رقابت‌ها بود که مغلوب سازماندهی تیمی خوب ما و تاکتیک پرسپولیس شد. ما برابر السد متمول و پر هزینه یک گل زدیم و ۲ بار هم تیردروازه این تیم را لرزاندیم و با شایستگی برنده بازی شدیم. واقعا جای هواداران عاشق پرسپولیس خالی بود و اگر ویروس کرونا در کار نبود ما از نعمت حمایت و تشویق‌های طرفداران خودمان برخوردار بودیم که همیشه حضور پرشمار آ‌ن‌ها از جذابیت‌های رقابت‌ها به حساب می‌آمد. با این حال بچه‌های تیم برای خوشحال کردن و نشاندن لبخند رضایت روی لب‌های هواداران، سرخود را جلوی توپ می‌گذارند و ازهیچ کوششی فروگذار نبوده و نیستند.

رسول‌پناه در پایان اضافه کرد: جا دارد که در این ایام از ۲ عزیزی نام ببرم که اکنون در میان ما نیستند، ولی قطعا روح و انرژی آن‌ها را کنار خودمان احساس می‌کنیم. به روز‌هایی رسیده ایم که سالگرد از دست دادن عزیزانی، چون زنده‌ یاد جعفر کاشانی و زنده یاد هادی نوروزی است.

 باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: لیگ قهرمانان رقابت ها گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۷۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟

یحیی گل محمدی گزینه اصلی تراکتور است و باید به زودی شاهد حضور او در تبریز باشیم.

طرفداری | ظاهرا کریم باقری هم به کادرفنی تراکتور در تبریز اضافه می‌شود.

حمید مطهری به عنوان مربی تراکتور انتخاب شد تا در ادامه لیگ بیست‌وسوم روی نیمکت این تیم بنشیند.

مذاکرات تراکتور با یحیی گل‌محمدی به خوبی پیش رفته و احتمالا باید شاهد حضور این سرمربی در تبریز باشیم. حضور حمید مطهری و عقد قرارداد با او نشان می‌دهد یحیی گل‌محمدی نزدیک‌ترین گزینه به هدایت تی‌تی‌ها است.

در این بین شنیده می‌شود مدیران تراکتور علاقه دارند کریم باقری هم در تبریز حضور داشته باشد اما مشخص نیست این اتفاق بیافتد یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • حدادی: به واگذاری پرسپولیس به ۶ بانک خوش‌بین هستم
  • حدادی: عدد شش برای ما مقدس است!
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز