Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر؛ فرمانده انتظامی شهرستان بهار از دستگیری ۴ سارق در ۲ روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

بزرگعلی نوری در تشریح این خبر گفت: در پی اجرای طرح‌های مقابله با سرقت در شهرستان بهار با بسیج تمام امکانات و اشراف اطلاعاتی و استفاده از مشارکت و همدلی چهار سارق دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان در تحقیقات فنی به ۲ فقره سرقت اماکن خصوصی، یک فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو و یک فقره سرقت موتور سیکلت اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: شهروندان به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس در رابطه با پیشگیری از سرقت توجه داشته باشند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

کشف ۱۲ تن چوب قاچاق در رزن

فرمانده انتظامی شهرستان رزن از کشف ۱۲ تن چوب قاچاق و فاقد مجوز توسط مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

علی زنگنه گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان رزن حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۲ تن چوب قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

دستگیری ۲۵ خرده فروش مواد مخدر در تویسرکان

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از دستگیری ۲۵ خرده فروش مواد مخدر در نتیجه اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان در شهریور ماه سال جاری خبر داد.

محمد معصومی گفت: در شهریور ماه سال جاری مأموران انتظامی شهرستان تویسرکان چند مرحله طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر را در نقاطی از سطح این شهرستان اجرا کردند.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح ۲۵ خرده فروش مواد مخدر دستگیر، ۴۴ معتاد جمع آوری و ۱۰ کیلو و ۹۵۵ گرم انواع مواد مخدر از جمله تریاک و هروئین کشف و ۵ دستگاه وسیله نقلیه متعلق به این خرده فروشان نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف محموله سیگار قاچاق در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۱۵ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

محمد باقر سلگی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری سیگار قاچاق توسط فردی در منزلش، بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی دستگاه قضائی در بازرسی از این محل ۷۹ باکس سیگار قاچاق و فاقد مجوز کشف و متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: پلیس با اقدامات اطلاعاتی و فنی برای برقراری امنیت و برخورد با مجرمان، لحظه‌ای درنگ نمی‌کند.

کد خبر 5036038

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی همدان قاچاق قاچاق چوب مواد مخدر چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا دفاع مقدس کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه زلزله فرمانده انتظامی شهرستان ۲۵ خرده فروش مواد قاچاق و فاقد مجوز تشکیل پرونده ۱۲ تن چوب قاچاق سیگار قاچاق مرجع قضائی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۷۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تاکسی

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از شناسایی و توقیف یک دستگاه خودوری سمند تاکسی حامل سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا شائینی ۱۸ اردیبهشت‌ماه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه قلعه نو خرقان این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سمند تاکسی شوتی مشکوک شده و دستور توقف دادند. 

وی افزود: مأموران انتظامی پاسگاه، خودرو تاکسی را که از استان گلستان عازم یکی از استان‌های جنوبی کشور بود را متوقف و در بازرسی از آن ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ارزش این محموله قاچاق کشف شده را ۶۰۰ میلیون ریال عنوان کرده و اظهار داشت: در این رابطه ۲ متهم دستگیر که پس از تکمیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک

دیگر خبرها

  • کشف ١٠۶ کیلوگرم تریاک جاسازی شده در بار هندوانه در این شهر/ عکس
  • ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تاکسی
  • دستگیری عامل خرید و فروش اشیای تاریخی در دهلران
  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد