Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مشارکت‎های اقتصادی و سرمایه‌گذاری وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان هیچ‌گونه نقش اجرایی در نمایشگاه تجهیزات ورزشی ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عباس ناظریان مادوانی، رئیس مرکز مشارکت‎های اقتصادی و سرمایه‌گذاری وزارت ورزش و جوانان درخصوص برخی حواشی ایجاد شده در نمایشگاه تجهیزات ورزشی اظهار داشت: این نمایشگاه در ادامه 18 دوره نمایشگاه تجهیزات ورزشی برگزار شده است و متولی اصلی برگزاری این نمایشگاه همچون نمایشگاه‌های دیگر برعهده شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک شرکت خصوصی نیز به نام میلاد نور در این چند سال گذشته مسئول برگزاری نمایشگاه تجهیزات ورزشی بوده است.

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان به خاطر حضور مجموعه فعالان ورزشی در این نمایشگاه به عنوان یک بخش دولتی شرکت کرد و هیچ‌گونه نقش اجرایی نداشته است. گزینش شرکت‌های حاضر در نمایشگاه برعهده شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی و شرکت میلاد نور بوده است و اگر حاشیه‌ای نیز بوده آنها باید جوابگو باشند. همه غرفه‌داران قبل از حضور در نمایشگاه درخصوص اجرای قوانین تعهد می‌دهند و حراست نیز در این مکان حضور دارد.

ناظریان مادوانی خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و جوانان تنها به خاطر حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها یک حضور معنوی در نمایشگاه داشت. هرچند این موضوع را باید متذکر شوم که تصاویر و فیلم‌های منتشر شده و حواشی که عنوان می‌شود برای روز اول برگزاری نمایشگاه است و سلطانی‌فر در روز دوم حضور کوتاهی در نمایشگاه داشت و تنها از چند غرفه بازدید کرد. در زمان حضور وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک هیچ‌گونه حاشیه‌ای در نمایشگاه رخ نداد.

آغاز دوباره بازدیدهای مسئولان وزارت ورزش همزمان با موج سوم کرونا + تصاویر

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس نمایشگاه تجهیزات ورزشی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۷۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان پس از جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: هفته آینده مراسم تجلیل از ۱۵۱۷ نفر از قهرمانان ورزشی و دست‌اندرکاران ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ را با حضور رئیس جمهور برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: مالک جدید باشگاه استقلال در آغوش علیرضا دبیر + عکس

وی افزود: پاداش این عزیزان نیز مبلغ ۲۳۰ میلیارد تومان است که در این مراسم اهدا خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه کمیته ملی المپیک متولی بازی‌های المپیک است و اعتبارات خاص خود را دارد، تصریح کرد: وزارت ورزش نه تنها به وزنه برداری بلکه در رشته‌های المپیکی مثل تکواندو، کشتی و .. رشته‌هایی که کسب سهمیه کردند، حتما کمک می‌کند.

هاشمی با اشاره به واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس واگذار شده اند، عنوان کرد: این باشگاه‌ها متولی خاص خودشان را دارند. البته هر باشگاهی بخواهد تغییر نام پیدا کند باید روال آن را هم طی کند و برای این کار کمیسیونی تحت عنوان ماده 5 باشگاه‌ها را داریم.

کد خبر: 1229123 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود