Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرودگاه بین المللی شهدای زاهدان گفت: ساعت ۱۱:۲۵ دقیقه امروز پرواز مشهد- چابهار به علت نقص فنی مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه زاهدان شد.

به گزارش مشرق، علی جزینی‌زاده، مدیرکل فرودگاه بین المللی شهدای زاهدان اظهار داشت: هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت آسمان در مسیر مشهد- چابهار ظهر امروز به علت نقص فنی در فرودگاه بین‌المللی شهدای زاهدان به زمین نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: نقص فنی، پرواز تهران-کرمانشاه را نیمه کاره گذاشت

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهدای زاهدان افزود: این پرواز پس از برخاستن از فرودگاه مشهد در فاصله ۱۰۰ مایلی زاهدان دچار نقص فنی و مجبور به فرود اضطراری شد.

وی با بیان اینکه همه مسافران این پرواز در سلامت هستند، ادامه داد: ۸۷ نفر مسافر این پرواز ساعت ۱۴ توسط پرواز شرکت هواپیمایی آسمان که مسیر مشهد- زاهدان- تهران را در برنامه داشت به چابهار رفتند و  یک هواپیما از شرکت آسمان از تهران به سمت زاهدان خواهد آمد و مسافران زاهدان با این پرواز به سمت تهران حرکت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در زمان فرود اضطراری این پرواز پرسنل آتش نشانی و اورژانش زاهدان در محل حضور داشتند تا در صورت نیاز کمک‌رسان هم‌وطنان باشند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین اخبار حوادث هواپیما نقص فنی شرکت هواپیمایی چابهار فرودگاه مشهد فرودگاه زاهدان شرکت هواپیمایی آسمان تهران زاهدان هواپیمای مشهد مشرق فرود اضطراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۸۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ مدیرکل فرودگاه‌های استان از برقراری پرواز اردبیل - مشهد از ۱۴ اردیبهشت خبر داد و گفت: این پرواز‌ها جمعه هر هفته به صورت رفت و برگشت در مسیر مشهد - اردبیل – مشهد، توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام می‌شود.
محمد قصابی افزود: نخستین پرواز ۱۴ اردیبهشت انجام میشود و در صورت استقبال برای افزایش تعداد این پرواز‌ها اقدام می‌کنیم.
وی گفت: هواپیمای BAE با شماره پرواز ۱۰۹۸ ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه فرودگاه اردبیل را به مقصد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد ترک می‌کند و ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه در فرودگاه مشهد به زمین می‌نشیند.

دیگر خبرها

  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • فیلم/ ورود هواپیمای رئیس‌جمهور به فرودگاه بین‌المللی سریلانکا
  • برقراری پرواز شهرکرد به عسلویه
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • اعزام زائران عمره خراسان‌ جنوبی عصر امروز از فرودگاه زاهدان