Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@16:15:43 GMT

تصاویری از مهد‌های کودک در دوران کرونا

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۸۰۴۶

تصاویری از مهد‌های کودک در دوران کرونا

خبرگزاری میزان-مهد‌های کودک با مصوبه جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا از تاریخ ۲۴ خرداد فعالیت خود را با رعایت تمامی دستورالعمل‌ها آغاز و همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری میزان - ایرنا نوشت: مهد‌های کودک نخستین مکانی است که بچه‌های کوچک در آن فعالیت‌های آموزشی، تفریحی و آداب معاشرت اجتماعی را یاد می‌گیرند. کودکان خردسال به اقتضای سنشان نیازمند به تخلیه انرژی (ورزش، بازی و دیگر فعالیت‌های فیزکی) و ارتباط با همسالان خود هستند و بنابر گفته کارشناسان اگر این تخلیه انرژی انجام نشود دچار مشکلاتی مانند لکنت زبان، شب ادراری، استرس و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. می‌شوند. مهد‌های کودک گلستان نیز در زمره نخستین مجموعه‌هایی بودند که همزمان با شیوع کرونا همچون مدارس به تعطیلی ناخواسته کشیده شدند. البته طبق مصوبه جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا از تاریخ ۲۴ خرداد مهد‌های کودک با رعایت تمامی دستورالعمل‌ها فعالیت خود را آغاز کرده اند.

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: مهدکودک ویروس کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مهدکودک ویروس کرونا مهد های کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۸۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بیش از یک درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی قزوین

جواد دوستی معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهید رجایی گفت: در اولین ماه امسال، به میزان ۸۳۵ میلیون و ۷۰۵ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحد‌های سیزده گانه این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

دوستی در ادامه بیان داشت: از این میزان انرژی تولیدی، ۴۴۲ میلیون و ۵۷۸ هزار کیلووات ساعت انرژی در ۹ واحد گازی و بخاری نیروگاه سیکل ترکیبی و ۳۹۳ میلیون و ۱۲۷ هزار کیلووات ساعت انرژی در چهار واحد ۲۵۰ مگاواتی این نیروگاه تولید شده است که با این میزان، تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی ۱.۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

نیروگاه شهیدرجایی به عنوان سومین نیروگاه بزرگ کشور، با دارا بودن ۱۳ واحد بخاری وسیکل ترکیبی، سالانه حدود ۱۲ میلیاردکیلووات ساعت انرژی تولید می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • تخلیه ۲.۲ میلیون تنی ۶ قلم کالا طی فروردین‌ماه در بنادر
  • تخلیه ۲.۲ میلیون تنی ۶ قلم کالا در بنادر/ رشد ۱۰۰ درصدی تخلیه شکر
  • رشد بیش ‌از یک‌درصدی تولید انرژی ‌الکتریکی در نیروگاه شهیدرجایی
  • چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • رشد بیش از یک درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی قزوین