Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله عیسی قاسم عالم برجسته بحرینی تاکید کرد : آمریکا و اسرائیل دشمنان شماره یک امت اسلام هستند و هر کس با اسرائیل همدست شود، در واقع خود را از امت اسلام جدا کرده است.

به گزارش مشرق، آیت الله شیخ عیسی قاسم از علمای برجسته بحرینی در نشست تکمیلی و مجازی شورای عالی بیداری اسلامی که با حضور علی اکبر ولایتی و اعضای شورای عالی به صورت برخط امروز سه شنبه ۸ مهرماه برگزار شد، به دشمنی دیرینه رژیم صهیونیستی با امت اسلام اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: مقاومت راه دفاع از قدس و مسجد الاقصی است

وی اشغال سرزمین‌های عربی و اسلامی و آواره شدن شمار زیادی از فرزندان امت اسلام(ملت فلسطین) و ادامه ارتکاب جنایات و تجاوز علیه فلسطینیان را از دلایل مهم مبارزه با رژیم صهیونیستی دانست.

آیت الله قاسم تاکید کرد : اسرائیل، دشمن اصلی امت اسلام است، اسرائیل سالهای متمادی به  ارتکاب تجاوز و جنایت علیه ملت مسلمان فلسطین ادامه می‌دهد و آنها را آواره کرده است.

وی درباره عادی سازی روابط میان برخی کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی گفت : کسانی که با اسرائیل همدست شده است در واقع خود را از امت اسلام جدا کردند و خنجری به پهلوی امت اسلام و ملت‌های مسلمان زدند.

این عالم برجسته بحرینی گفت : آمریکا و اسرائیل دشمنان شماره یک  امت اسلام هستند و هر چه به آنها نزدیک شویم به همان نسبت از دین و امت اسلام جدا شده‌ایم.

وی خاطر نشان کرد بنابراین، مسئله بسیار مهم این است که پیوستن به این محور آمریکایی اسرائیلی منجر به جدایی از اسلام و دین اسلام خواهد شد.

عالم برجسته بحرینی گفت : مردم کشورهایی که حاکمانشان روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کرده‌اند، با این اقدام مخالف هستند و باید مخالفت خود را عملا و با قدرت نشان دهند تا بتوانند آثار و عواقب خطرناک آن را محو کرده و کشورهایشان را نجات دهند.

وی تصریح کرد: هرگونه برقراری روابط با رژیم صهیونیستی زمینه ساز ناامنی و بی ثباتی در منطقه خواهد بود و این به نفع صهیونیستها و آمریکا خواهد بود تا بتوانند سلطه طلبی در منطقه را ادامه دهد.

آیت الله قاسم گفت : ملت‌های عربی و اسلامی باید هرگونه در را به روی عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی ببندند و واکنش جوامع اسلامی به عادی‌سازی روابط باید بسیار محکم باشد تا کشورهای دیگر جرات نکنند دست به این  اقدام بزنند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن سعی می‌کند از طریق تهاجم فرهنگی به جوانان ما القا کند که عادی سازی روابط تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و معیشتی است، ما باید به جوانانمان این خطر بزرگ را گوشزد کنیم و دنباله رو رهبران واقعی جهان اسلام باشیم.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین پهلوی صهیونیست ها آیت الله عیسی قاسم فلسطین اسراییل رژیم صهیونیستی آمریکا فلسطینیان علی اکبر ولایتی اسرائیل رژیم صهیونیستی عادی سازی روابط برجسته بحرینی امت اسلام آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۸۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معمایی که امام درباره رژیم صهیونیستی مطرح کرد چه بود؟

به گزارش خبرنگار جماران، ‌‌امام خمینی (س) در بیست و چهارم مرداد ماه سال 58 مطابق با بیست و یکم ماه مبارک رمضان سال 99 در جمع هیاتی از مقامات سوریه از جمله عبدالحلیم خدام (معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه) به منشأ ضعف در میان مسلمین اشاره کرده و فرمودند:

 

"برای من یک مطلب به شکل معماست و آن این است که همۀ دوَل اسلامیّه و ملت های‌‎ ‎‌اسلام می دانند که این درد چیست، می دانند که دست های اجانب در بین است که اینها را‌‎ ‎‌متفرق از هم بکند، می بینند که با این تفرقه ها ضعف و نابودی نصیب آنها می شود،‌‎ ‎‌می بینند که یک دولت پوشالی اسرائیل در مقابل مسلمین ایستاده ـ که اگر مسلمین‌‎ ‎‌مجتمع بودند، هرکدام یک سطل آب به اسرائیل می ریختند او را سیل می برد ـ مع ذلک‌‎ ‎‌در مقابل او زبون هستند. معما این است که با اینکه اینها را می دانند ، چرا با علاج قطعی،‌‎ ‎‌که آن اتحاد و اتفاق است روی نمی آورند؟ چرا توطئه هایی که استعمارگرها برای‌‎ ‎‌تضعیف آنها به کار می برند، آنها توطئه ها را خنثی نمی کنند؟ آیا این معما چه وقت باید‌ حل شود؟ و پیش کی باید حل بشود؟ این توطئه ها را کی باید خنثی کند غیر از دولت های‌‎ ‎‌اسلام و ملت های مسلمین؟ این معمایی است که شما اگر جوابی دارید و حل کردید این‌‎ ‎‌معما را به ما هم تذکر بدهید." ‌

صحیفه امام؛ ج 9، ص 274-275

دیگر خبرها

  • چرا ترکیه روابط تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد؟ | هدف اردوغان از اقدام دیرهنگام
  • ظرفیت اقتصادی جهان اسلام برای پایان اشغالگری در فلسطین
  • حمایت مغربی‌ها از تجمعات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های غربی
  • چرا ترکیه روابط تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد؟
  • معمایی که امام درباره رژیم صهیونیستی مطرح کرد چه بود؟
  • تاکید کلمبیا به اسرائیل برای برقراری آتش‌بس در غزه
  • سرطان اسرائیل در روز‌های پایانی
  • سرطان اسرائیل در روزهای پایانی
  • بلینکن: اسرائیل هنوز جان غیرنظامیان رفح را تضمین نکرده است
  • شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد