Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای شورای‌عالی فضای مجازی، بخشی از سند پیشگیری و مقابله با نشر اطلاعات و اخبار خلاف واقع در فضای مجازی را تصویب کردند.

به گزارش مشرق، در جلسه روز سه‌شنبه شورای‌عالی فضای مجازی به ریاست حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور مقرر شد، لایحه قانونی لازم برای مواجهه با نشر اطلاعات و اخبار خلاف واقع از سوی قوه قضائیه و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مدت ۳ ماه تهیه و برای تصویب به مجلس شورای اسلامی ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بر اساس این مصوبه، سکوهای نشر موظف خواهند بود مکانیسم‌ها و ساز و کارهای لازم و رویه‌های اجرایی مؤثر را برای شناسایی، حذف و یا اصلاح اطلاعات و اخبار خلاف واقع، فراهم کنند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین حجت الاسلام حسن روحانی قوه قضاییه مجلس شورای اسلامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قوه قضائیه روحانی قالیباف فضای مجازی رئیس مجلس سید ابراهیم رئیسی جلسه شورای عالی فضای مجازی فضای مجازی خلاف واقع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۸۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ جهت عضویت در کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در پیام رسان بله کافیست عدد ۱۷۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ پیامک کنید.

نشانی کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در سایر پیام رسان‌های داخلی به شرح زیر است:

splus.ir/Tv_Golestan
eitaa.com/Tv_Golestan
https://rubika.ir/Tv_Golestan
https://ble.ir/Tv_Golestan
http://Golestan.irib.ir
@Tv_Golestan

دیگر خبرها

  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • تصویب سند هوش مصنوعی در کشور به کجا رسید؟
  • آخرین قوانین کشورها برای مقابله با خطرات هوش مصنوعی
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • پیشگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود
  • فناوری‌های نوین برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده شود