Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله جدید پویش ملی «مشق احسان» در مسجد مقدس جمکران و در مراسمی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان قم، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام، مدیرعامل بنیاد احسان و جمعی از مسئولین استانی آغاز شد.

این بسته‌ها شامل لوازم‌تحریر ایرانی _اسلامی، کوله‌پشتی و کتب و سی‌دی‌های آموزش درسی است که از امروز تا پایان هفته توسط بنیاد احسانِ ستاد اجرایی فرمان امام بین دانش‌آموزان ۴ هزار منطقه محروم سراسر کشور توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تهیه این بسته‌ها و تولید این حجم از اقلام، ۱۲۰ کارگاه تعطیل شده‌ی تولید نوشت‌افزار مجدد فعال شده و ۳۰ کارگاه جدید نیز ایجاد شده است.

ستاد اجرایی فرمان امام در قالب پویش مشق احسان، در سال جاری یک میلیون بسته نوشت‌افزار را بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌کند، همچنین اهدای ۱۵ هزار تبلت دانش‌آموزی، افتتاح ۱۵۰ مدرسه جدید، اهدای ۱۵ مدرسه کانکسی مجهز به عشایر و ۱۰ دستگاه ون برای بازماندگان از تحصیل در برخی استان‌های محروم از جمله اقدامات این ستاد در سال جاری است.

کد خبر 5036418 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانش آموزان مناطق محروم لوازم التحریر شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا هفته دفاع مقدس پلیس راهور ترافیک قوه قضاییه چهل سالگی دفاع مقدس اربعین حسینی وضعیت راهها بنیاد شهید و امور ایثارگران پیش بینی وضعیت هوا شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۸۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر

حامد اسماعیل پور در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در طرح قرار دوازدهم به نیت گرامیداشت مقام امام زمان (عج) از محل درآمد موقوفات منطبق، کمک خیرین و نذورات امامزادگان در روز دوازدهم هرماه خدمات اجتماعی متعددی به گروه‌های مختلف نیازمندان ارائه می‌شود.

وی افزود: در این طرح خدمات اجتماعی چون کمک‌های معیشتی، تهیه جهیزیه، توزیع غذای گرم، کمک برای تهیه دارو و تأمین هزینه درمان افراد کم‌برخوردار، تهیه لوازم ضروری زندگی، توزیع نان رایگان در مناطق محروم و کم‌برخوردار، تهیه پوشاک و لوازم ضروری زندگی و وسایل کمک آموزشی این گروه‌ها انجام می‌شود.

اسماعیل پور با بیان اینکه بر همین اساس ۳۱۳ بسته کمک معیشتی هر کدام به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال بین نیازمندان شهرستان رودسر توزیع شد، گفت: این برنامه به صورت شاخص هر ماه در یکی از شهرستان‌ها اجرا می‌شود که برنامه شاخص این ماه استان گیلان در شهرستان رودسر و به میزبانی آستان مقدس امامزادگان امیر بنده کلاچای برگزار شد.

کد خبر 6094419

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • معلم عشایری که پدرانه مشق علم و ادب می‌کند
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • عشقی فراتر از خدمت.../ماندن در منطقه محروم؛ به واسطه عشق به دانش‌آموزان
  • روایتی از معلمی در مناطق محروم؛ از زندگی در کانکس تا حسرت نیاموخته‌ها
  • معلم خلاق، دانش‌آموز هنر آفرین
  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای