Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مادریدی‌ها پس از پیروزی بهم ریخته سه بر ۲ برابر رئال بتیس و بدنبال تساوی در دیدار نخست برابر رئال سوسیداد، نشانه‌هایی را از احتیاج به ترمیم، از خود بروز دادند اما مرد فرانسوی معتقد است که اضافه کردن بازیکن راه حل رفع مشکل نیست.

زیدان در نشست خبری پیش از دیدار برابر رئال وایادولید گفت: همین حالا هم بازیکنان زیادی داریم؛ بنابراین چرا باید باز هم بازیکن جذب کنیم؟ بدون جذب بازیکن جدید هم انتخاب ترکیب اصلی کار دشواری است زیرا همه بازیکنان بسیار خوب و آماده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بازار نقل و انتقالات همچنان تا ۵ اکتبر باز است اما از آنچه در اختیار دارم راضی هستم. این تیم برای من بهترین است.

زیدان در دیدار فرداشب (چهارشنبه) و دیدار یکشنبه برابر لوانته «تونی کروس» را در اختیار نخواهد داشت اما مرد فرانسوی گفت که «ادن هازارد» در آستانه بازگشت به ترکیب است.

وزن هازارد سوالات و ابهامات زیادی مطرح کرده اما زیدان هرگونه ادعایی را مبنی بر رویکرد غیرحرفه ای مرد بلژیکی رد کرد.

زیدان در این باره نیز گفت: فکر نمی‌کنم که هازارد غیرحرفه‌ای باشد؛ او فقط مصدومیت سختی دارد ک مدت‌ها او را آزار داده است؛ دوست داریم دیگر ناراحتی و مصدومیت نداشته باشد و بنابراین باید صبور باشیم. فصل تازه شروع شده و خواسته او بازگشت به زمین در کنار هم تیمی‌هایش است؛ ادن در آستانه بازگشت است و به زور مداوم با ما تمرین می‌کند و هر روز آماده‌تر می‌شود.

رئالی‌ها به دلیل ادامه کار بازسازی سانتیاگوبرنابئو، دیدارهای خود را همچنان در زمین تمرینی برگزار می‌کنند؛ جایی که در آن، ۶ دیدار پایانی خود را در فصل گذشته با برتری پشت سر گذاشتند.

برچسب‌ها رئال مادرید زین الدین زیدان ادن هازارد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رئال مادرید زین الدین زیدان ادن هازارد رئال مادرید زین الدین زیدان ادن هازارد اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۸۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بر اساس گزارش سرویس رسانه‌ای الاتحاد عربستان؛ باشگاه‌های الاتحاد جده و رئال مادرید برای روند درمانی کریم بنزما به توافق رسیده‌اند. این مهاجم قرار است هفته آینده پس از پایان درمان مصدومیتش به عربستان بازگردد.

بیشتر بخوانید
کریم بنزما: الاتحاد شبیه به رئال‌مادرید نیست!

این فوتبالیست ۳۶ ساله در این فصل ۲۹ بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد و ۱۳ گل به ثمر رساند.

کریم بنزما از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۲۳ برای رئال مادرید بازی کرد. او به عنوان عضوی از باشگاه مادریدی، پنج بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و چهار بار قهرمان اسپانیا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229238 برچسب‌ها رئال مادرید

دیگر خبرها

  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • خبر خوب برای بایرن مونیخ: ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی بازگشت + عکس
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • (ویدئو) خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - ۰ کادیز؛ بازگشت کورتوآ خوش‌یمن بود
  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید