Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - ظهر امروز جمعی از اهالی رسانه شهرستان سیرجان که توسط شرکت گهرزمین به نهمین نمایشگاه بین‌المللی MINEX 2020 دعوت شده بودند از این نمایشگاه بازدید کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین ظهر امروز جمعی از اهالی رسانه شهرستان سیرجان که توسط شرکت گهرزمین به نهمین نمایشگاه بین‌المللی MINEX 2020 دعوت شده بودند از این نمایشگاه بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نهمین نمایشگاه و همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران از امروز به مدت 3 روز در محل مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می شود که شرکت گهرزمین با دایر کردن غرفه توانمندی های این شرکت با حضوری پررنگ، میزبان بازدیدکنندگان است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت گهرزمین بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۹۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فارسی‌ها در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، استاندار فارس در آخرین جلسه هماهنگی با مدیران مسئول دستگاه‌های مختلف استان برای حضور فعالانه فارس در نمایشگاه اکسپو ۱۴۰۳ گفت: در این نمایشگاه هر تعداد زنجیره‌های ارزش در استان وجود دارد را ارائه کنید، ایجاد زنجیره‌های ارزش جدید با مشارکت سایر استان‌ها با هدف وحدت و هم‌افزایی در دستور کار قرار گیرد.
ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان IRANEXPO ۲۰۲۴ (ایران اکسپو ۲۰۲۴) با پیش بینی بازدید بیش از دو هزار و ۵۰۰ تا سه هزار تاجر و بازرگان خارجی از بیش از ۹۰ کشور دنیا قرار است از فردا تا دوازدهم اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می شود.

این نمایشگاه در هفت گروه کالایی صنایع غذایی ، کشاورزی و شیلات - صنعت - گروه پتروشیمی - فرش دستباف ، صنایع دستی و گردشگری - دارو ، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی ، محصولات شیمیایی و آرایشی و بهداشتی - صنعت ساختمان و خدمات فنی و مهندسی  و گروه خدمات بر پا می شود.
محمد هادی ایمانیه با بیان اینکه برای شرکت در این نمایشگاه دو هدف را دنبال می‌کنیم، افزود: نخستین هدف شرکت در اکسپو ۱۴۰۳ استفاده غیر فارسی‌ها از تولیدات و محصولات استان است و در مرحله بعد افزایش میزان سرمایه‌گذاری‌هایی است که در فارس پس از برگزاری این رویداد بین‌المللی انجام می‌شود.

به گفته معاون توسعه کسب و کار بین المللی معاونت علمی، فناوری ریاست جمهوری حدود ۷۰۰ شرکت دانش بنیان و فناور ایرانی در نمایشگاه اکسپو ایران ۲۰۲۴ حاضر می‌شوند که می‌توانند دستاورد‌های خود را به بازدیدکنندگان خارجی ارائه کنند.
سید مجتبی قدمگاهی تصریح کرد: در نمایشگاه اکسپو ایران ۲۰۲۴ غرفه‌ای مربوط به معاونت توسعه کسب و کار بین المللی  و صندوق توسعه صادرات برپا می‌شود.
قدمگاهی گفت: این غرفه در سالنی است که زنجیره‌های ارزش استانی هم توسط وزارت کشور قرار است معرفی شود و ما از این فرصت استفاده خواهیم کرد تا زنجیره ارزش صادراتی استانی را از درگاه‌ها و پایگاه‌های صادراتی خودمان در سراسر دنیا به یک شبکه تبدیل و آنها را به دنیا معرفی کنیم.
نمایشگاه اکسپو را سازمان توسعه تجارت ذیل وزارت صمت هر سال برگزار می‌کند و پارسال حدود ۵۰۰ میهمان و شرکت خارجی در اکسپو ۲۰۲۳ حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • حضور فارسی‌ها در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ ایران
  • میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • شرکت ۲۷ واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • گلایه اهالی بازارهای سیار از افزایش اجاره‌ها
  • یکصد و نهمین سالگرد نسل‌کشی ارامنه
  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه