Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@12:47:34 GMT

انفجار قیمت در بازار خودرو؛ پژو ۲۰۰۸ میلیاردی شد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۹۳۳۶

انفجار قیمت در بازار خودرو؛ پژو ۲۰۰۸ میلیاردی شد

آفتاب‌‌نیوز :

سرعت افزایش قیمت ها در حالی در هفته دوم مهر ماه در بازار خودرو کمی کم شده بود که این بازار با نزدیک شدن به تعطیلات آخر هفته افزایش قیمت ها را از سرگرفته است به گونه ای که قیمت خودرو پژو ۴۰۵ اس ال ایکس طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ میلیون تومان افزایش یافته است و این خودرو در حال حاضر به ۲۱۰ میلیون تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش قیمت ها در این بازار در حالی است که قیمت برخی از خودروها طی چند روز اخیر در این بازار ثابت بوده است به عنوان مثال خودرو پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۸ و ۹۹ طی یک هفته اخیر به ترتیب ۱ میلیارد و ۶۰ و یک میلیارد و ۱۴۵ میلیون تومان قیمت داشته اند ولی با این وجود اکثر خودروهای بازار از روز گذشته تا به امروز افزایش قیمت را تجربه می کنند و قیمت خودروها ۲۰۶ تیپ ۲ و ۲۰۶ تیپ ۵ این گروه از روز گذشته تا امروز به ترتیب ۲ و ۳ میلیون تومان افزایش یافته است و این خودرو ها در حال حاضر به ترتیب ۲۲۰ و ۲۷۳ میلیون تومان قیمت دارند.

در خصوص خودروهای گروه پراید نیز این افزایش قیمت ها صادق است به عنوان مثال خودرو پراید ۱۱۱ که در روز گذشته ۶ میلیون تومان ارزان شده بود و به قیمت ۱۲۹ میلیون تومان رسیده بود امروز دوباره ۲ میلیون تومان گران شده است و به قیمت ۱۳۱ میلیون تومان رسیده است و خودرو ۱۳۱ این گروه نیز از روز گذشته تا امروز ۵۰۰ هزار تومان گران شده است و در حال حاضر ۱۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد و مدل ۱۳۲ آن نیز از روز گذشته تاکنون یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گران شده است و امروز به قیمت ۱۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است و مدل ۱۵۱ آن نیز با افزایش ۱ میلیون تومانی امروز به قیمت ۱۱۶ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای تیبا که چند روزی است ثبات قیمت را تجربه می کنند نیز امروز از افزایش قیمت ها در امان نمانده اند به گونه ای که قیمت تیبا هاچ بک ازروز گذشته تا امروز یک میلیون تومان افزایش یافته است و این خودرو در حال حاضر ۱۵۱ میلیون تومان قیمت دارد و یا تیبا هاچ بک پلاس که در روز گذشته ۱۵۵ میلیون تومان قیمت داشت است امروز به قیمت ۱۵۶ میلیون تومان رسیده است و تیبا صندوقدار پلاس نیز امروز با افزایش قیمت ۱ میلیون تومانی به قیمت ۱۵۳ میلیون تومان رسیده اند و در این بین خودرو تیبا اس ایکس نیز یک میلیون تومان گران شده است و این خودرو نیز به قیمت ۱۳۶ میلیون تومان رسیده است.

در میان خودروهای گروه دنا نیز دنا معمولی امروز ۳ میلیون تومان گران شده است و این خودرو به قیمت ۳۱۵ میلیون تومان رسیده است و خودرودنا پلاس دنده ای توربو نیز که در روز گذشته ۴۳۶ میلیون تومان قیمت داشته است امروز با افزایش دو میلیونی به قیمت ۴۳۸ میلیون تومان رسیده است.

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بازار خودرو قیمت خودرو پژو ۲۰۰۸ میلیون تومان رسیده تومان گران شده میلیون تومان قیمت تومان رسیده روز گذشته ۵۰۰ هزار تومان افزایش قیمت ها حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۹۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت تارا در بازار امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت تارا اتوماتیک جدید ۱ میلیارد و ۱۸۵میلیون تومان شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت تارا اتوماتیک V ۴ LX مدل ۱۴۰۳ در بازار با افت ۱۵ میلیون تومانی ۱ میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان شد.

تارا اتوماتیک ارتقا یافته ایران خودرو ۱ میلیارد و ۱۳۵ میلیون تومان شد این مدل نیز کاهش ۱۵ میلیونی داشته است. تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۳ در بازار خودرو کاهش ۱۰ میلیونی داشت و ۹۷۰ میلیون تومان شد.

تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ با افت ۱۰ میلیونی ۹۴۰ میلیون تومان شد. قمیت تارا دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ در بازار خودرو با کاهش ۱۰ میلیونی ۸۱۰ میلیون تومان قیمت خورد. تارا دنده‌ای V ۱ پلاس ۶ سرعته نیز ۸۶۰ میلیون تومان شد.

قیمت تارا اتوماتیک صفر در کارخانه ۴۹۰ میلیون تومان است. قیمت کارخانه تارا دنده‌ای نیز ۳۹۴ میلیون تومان بوده است. ایران خودرو دو مدل تارای جدید هم معرفی کرده است که بر این اساس تارا اتوماتیک V ۴ LX سدان جدید ایران خودرو در نمایندگی ۶۸۵ میلیون تومان قیمت دارد تارا دنده‌ای پلاس نیز ۵۸۰ میلیون تومان است که گران‌ترین خودروی دنده‌ای ساخت داخل بازار به شما می‌رود!

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع تارا در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز 13 اردیبهشت 1403
  • قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی
  • دلیل آرامش نسبی قیمتها در بازار خودرو
  • قیمت خودرو‌های بنز در بازار ایران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو امروز 12 اردیبهشت 1403
  • قیمت تارا در بازار امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۱۲ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز 11 اردیبهشت 1403
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز 10 اردیبهشت 1403