Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تصریح کرد:امشب در سواحل شمالی کشور، ارتفاعات البرز مرکزی و در استان‌های اصفهان، یزد، فارس، کرمان، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و غرب هرمزگان شاهد افزایش ابر و رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد وبرق و وزش بادشدید خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: همچنین در ارتفاعات زاگرس، استان‌های لرستان ،چهار محال بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و شمال بوشهر نیز رگبار پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

ضیائیان توضیح داد: روز چهارشنبه در هرمزگان، لرستان،  بوشهر و برخی مناطق جنوب غرب و غرب کشور ، افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی همراه با رعد وبرق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: روز‌های جمعه وشنبه با گذر امواج تراز میانی از شمال غرب کشور در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان  رگبار پراکنده باران رخ خواهد داد.

ضیائیان تاکید کرد:از روز یکشنبه هفته آینده به تدریج با نفوذ جریانات مرطوب شمالی به غرب سواحل دریای خزر، گستره بارش، استان‌های مازندران، گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های زنجان، قزوین را در بر خواهد گرفت.

او ادامه داد: در روز‌های پنجشنبه و جمعه افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور رخ می‌دهد.

کارشناس هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب هوای تهران هم گفت: فردا آسمان تهران ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و بیشترین دمای پایتخت به ۲۴ درجه و کمترین آن به ۱۴ درجه می رسد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت آب و هوا پیش بینی هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۹۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان ابری در آدینه استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، اداره کل هواشناسی استان اعلام کرد که امروز در ساعت‌های ظهر و بعدازظهر رشد ابر و عمدتا در ارتفاعات و نیمه شرقی استان رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

از شنبه تا دوشنبه جو استان نسبتا آرام خواهد بود، اما در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب به ویژه دوشنبه، افزایش ابر و افزایش سرعت باد دور از انتظار نیست.

دیگر خبرها

  • آسمان ابری در آدینه استان
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • استقرار جو پایدار و افزایش نسبی دما در البرز
  • پیش بینی افزایش دمای هوا در مازندران
  • هشدار به تهرانی‌ها؛ بارش‌ها در پایتخت شدید می‌شود
  • هواشناسی ۴۰۳/۰۲/۰۵؛ تداوم بارش درمرکز، شرق و جنوب کشور
  • تداوم بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور/ هوای ابری تهران
  • آسمان مازندران امروز ابری و باران پراکنده
  • هواشناسی ایران ۴۰۳/۰۲/۰۵؛تداوم بارش‌ درمرکز، شرق و جنوب کشور
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور