Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@06:46:52 GMT

ایران یک «ابرقدرت پهپادی» است

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۹۷۲۶

ایران یک «ابرقدرت پهپادی» است

یک نشریه صهیونیستی نوشت، ایران با عرضه دستاورد‌های نظامی خود نشان می‌دهد که یک قدرت جهانی در تولید سلاح و بسیار فراتر ازمهندسی معکوس ادوات روسی، چینی یا کره شمالی است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، یک نشریه صهیونیستی روز سه شنبه در گزارشی با اشاره به برگزاری نمایشگاهی از سوی ایران و نمایش انوع تجهیزات جنگی از جمله موشک و پهپاد نوشت، ایران اینک ابرقدرت پهپادی و یکی از کشور‌هایی است که شمار زیادی پهپا‌های کوچک، بزرگ و انتحاری را می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه «جروزالم پست» در مطلبی به قلم «سث فرانتسمن» در این باره نوشت، ایران با برپایی نمایشگاهی از موشک‌ها و پهپاد‌های خود در روز‌های اخیر موفقیتش در سال‌های گذشته را به نمایش گذاشت. این نمایشگاه بیانگرموفقیت سپاه پاسداران ایران به عنوان یک قدرت هوایی است. این نمایشگاه که از سوی مقامات ارشد ایران افتتاح شد بیانگر سربلندی و موقیت در ساخت تسلیحات قبل از خاتمه تحریم تسلیحاتی است. ایران اساسا می‌گوید، با وجود تحریمها، این تجهیزات را ساختیم.

نویسنده این گزارش با اشاره به نمایش انوع موشک‌ها و پرتابگر‌های آن نوشت، ایران با رونمایی این تسلیحات نشان می‌دهد که چگونه قادر است موشک‌ها را در اقصی نقاط جابجا کرده و آن‌ها را شلیک کند.

نویسنده در بخش دیگر این گزارش نوشت، ایران یک قدرت پهپادی و یکی از کشور‌هایی است که شمار زیادی پهپاد کوچک و بزگ تاکتیکی و انتحاری را می‌سازد. ایران یگان‌های راداری جدید برد بلند را نیز در این نمایشگاه به نمایش گذاشت. رادار‌ها برای دفاع هوایی و موشکی ایران با اهمیت هستند. نقطه برجسته این بخش نمایش پهپاد «آر کیو-۱۷۰» گرفته شده از آمریکا بود. این پهپاد سری ازسوی آمریکا برای جاسوسی علیه ایران مورد استفاده قرار می‌گرفت. ایران در سال ۲۰۱۱ توانست این پهپاد را به زمین بنشاند.

نویسنده درخاتمه نوشت، این نشان می‌دهد که ایران بر این باور است که می‌تواند پیشرفته‌ترین هواپیمای بدون سرنشین را با پشتیبانی پدافند هوایی سوم خرداد و انواع موشک‌های کروز در نیرو‌های مسلح خود مستقر کند. این کشور به وضوح در تلاش است تا نشان دهد یکی از قدرت‌های جهانی در تولید سلاح و بسیار فراتر از مهندسی معکوس ادوات روسی، چینی یا کره شمالی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پهپاد ایرانی ابرقدرت پهپادی اقتدار نظامی ایران نابودی اسراییل موشک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۹۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شستشوی برج‌های دبی به وسیله پهپاد‌ها پس از سیل وحشتناک (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شناکردن ماهی‌ها در خیابان‌های دبی (فیلم) وضعیت وحشتناک خیابان‌های دبی بعد از سیل (فیلم) هرج و مرج در فرودگاه دبی/ کنسلی 1400 پرواز در 5 روز

دیگر خبرها

  • شستشوی برج‌های دبی به وسیله پهپاد‌ها پس از سیل وحشتناک (فیلم)
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • مقابل ابرقدرت‌های چپاول‌گر ایستاده‌ایم
  • ما مقابل ابرقدرت‌هایی چپاول‌گر ایستاده‌ایم
  • عملیات پهپادی موفق حزب الله علیه مقر‌های فرماندهی صهیونیست‌ها
  • لحظه اصابت موشک یمن به پهپاد گران قیمت آمریکایی | ویدئو
  • تشدید دوباره حملات انصارالله یمن: پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی هدف قرار گرفتند
  • لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمور عراق (فیلم)
  • هشدار صنعا نسبت به طرح و نقشه‌های واشنگتن علیه یمن
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی