Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@23:17:44 GMT

توزیع بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی بین افراد نیازمند

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۰۰۰۷

توزیع بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی بین افراد نیازمند

نرماورد با اشاره به اینکه تاکنون بیش از چهار هزار بسته معیشتی و بهداشتی در اختیار نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا قرار گرفت، گفت: امروز نیز بیش از ۴۰۰ بسته مواد غذایی بین افراد نیازمند توزیع شد.

«حسن نرماورد» با بیان اینکه کانون فرهنگی و هنری خضرا از ابتدای شیوع کرونا فعالیت های خوبی در راستای کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه انجام داده، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: منویات مقام معظم رهبری در زمینه حمایت از نیازمندان خط مشی فعالیت های خیرخواهانه این کانون فرهنگی و هنری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری خضرا مادوان اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه تاکنون این کانون ضدعفونی معابر، توزیع بسته های بهداشتی و همچنین بسته های معیشتی را در دستور کار قرار داده است.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از چهار هزار بسته معیشتی و بهداشتی در اختیار نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا قرار گرفت، ادامه داد: امروز نیز بیش از 400 بسته معیشتی بین افراد نیازمند توزیع شد.

 

نرماورد با بیان اینکه این بسته ها شامل رب گوجه فرنگی، برنج، گوشت قرمز، نمک و روغن مایع است، یادآور شد: فعالان این کانون و همچنین بنیاد خیریه علوی مشارکت بسیار خوبی در این اقدام های خداپسندانه داشته اند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسته معیشتی کانون فرهنگی و هنری کمک به نیازمندان نیازمندان بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۰۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان گفت: این بسته ها به همت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توزیع شد.


موسوی افزود: پویش ملی لبخند مادری بنیاد ۱۵ خرداد با هدف تشویق به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های دارای چهار فرزند به بالا از سال گذشته آغاز شده و در دستور کار است.


وی گفت: در این مرحله به مادرانی که فرزند چهارم به بالای خود را حداکثر شش ماه قبل به دنیا آورده اند بسته‌های لبخند مادری اهدا شد که شامل 40 قلم لوازم با کیفیت مورد نیاز کودک از تولد تا دو سالگی به ارزش تقریبی 6 میلیون تومان است.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان افزود: این بسته ها توسط تولیدکنندگان داخلی تولید شده است و شامل حوله، لباس، دستمال مرطوب، تب سنج، شیشه شیر، لوازم بهداشت، زیر انداز، پتو و ... است.

موسوی گفت: در این مرحله 180 بسته لبخند مادری به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری گروه‌های جهادی همکار با ستاد در شهرستان های استان و مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار توزیع شد.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون بیش از 200 بسته لبخند مادری در استان و مناطق هدف توزیع شده است.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)