Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-09@03:42:06 GMT

تجلیل از مادران شهدا در شاهرود+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۰۴۱۵

تجلیل از مادران شهدا در شاهرود+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، امشب به مناسبت چهل‌سالگی دفاع مقدس، برنامه «مادران شهدا، اسوه‌های مقاومت» با حضور ۴۰ مادر شهید در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد.

حجت‌الاسلام عیسی سلیمانی، مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شاهرود در این مراسم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، با اشاره به صبر و استقامت خانواده شهدا به‌ویژه مادران شهیدان، به اقتدای مادران شهدا به حضرت زینب (س) اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: حضرت زینب (س) در روز عاشورا، استقامت و صبر عظیمی داشتند و بعد از این واقعه پیامبر عاشورا بودند و مادران شهدا نیز در این مسیر قرار دارند و باید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه فعال و کوشا باشند.

حجت‌الاسلام سیدرضا مرتضوی، معاون تعلیم و تربیت سپاه شاهرود نیز در این مراسم با بیان خاطراتی از صبر و استقامت مادران شهیدان، از مقام آنها تجلیل و بر لزوم ترویج سیره و زندگی شهدا در زندگی فردی و اجتماعی تأکید کرد.

در این مراسم، محسن مریدیان به مرثیه‌سرایی پرداخت و در پایان، با اهدای لوح تقدیر و هدیه‌ای از ۴۰ مادر شهید تقدیر شد.

در پایان، مادران شهدا برای دیدار با فرزندانشان به گلزار شهدای شاهرود اعزام شدند. این مراسم به همت حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) و همکاری پایگاه‌های مقاومت تابعه برگزار شد.

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در راستای مخابره پیغام فتح سال‌های جنگ، برنامه‌های مختلفی در استان سمنان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس شهدا شاهرود مقاومت مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود خانواده شهدا مادران شهیدان مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود مادران شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۰۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش سال ۱۴۰۲ با حضور رییس جمهور

دریافت 79 MB کد خبر 6099306

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی برگزار شد
  • تجلیل از مادران دارای سه و چهار فرزند
  • (عکس‌) ملاقات قهرمان مردان آهنین با رئیس جمهور
  • مراسم تجلیل از اساتید دانشگاه در بوشهر برگزار شد
  • فیلم مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش سال ۱۴۰۲ با حضور رییس جمهور
  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • ورود رییس جمهور به مراسم تجلیل از قهرمانان سال ۱۴۰۲
  • مراسم تجلیل از ۴۰۰ معلم در عالی‌شهر برگزار شد
  • رسالت‌ مهم دانشگاهیان، زنده نگه‌داشتن یاد شهداست