Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پست آذربایجان غربی گفت: با شیوع بیماری کرونا ترافیک مرسوله‌های پستی تجارت الکترونیک در آذربایجان غربی ۱۴۰ درصد است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، مجید فرخی مدیرکل پست آذربایجان غربی اظهار کرد: پس از انتشار ویروس کرونا و نیاز به کاهش تردد هموطنان با هدف جلوگیری از شیوع این بیماری کسب و کار‌های فعال در فضای مجازی رونق گرفته اند و مردم بیشتر به خرید‌های اینترنتی روی آورده اند که افزایش ‌۱۴۰ درصدی ترافیک مرسوله‌های پستی تجارت الکترونیک  را در آذربایجان غربی در پی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او گفت: در شش ماهه اول سال جاری بیش از  ۸۶  هزار بسته مرسوله پستی مربوط به تجارت الکترونیک، توسط اداره کل پست استان جابجا شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱۴۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

فرخی ادامه داد: مرسوله‌های پستی مربوط به تجارت الکترونیک ‌در استان آذربایجان غربی ۸ درصد از کل مرسوله‌های پستی را شامل است.

مدیرکل پست آذربایجان غربی ‌افزود: سالانه بیش از چهار میلیون و پانصد هزار مرسوله پستس در استان جابجا می‌شود.

او بیان کرد: در استان آذربایجان غربی و در مناطق شهری ۲۵۰ مرکز پذیرش مرسوله‌های پستی و دفاتر پیشخوان و و در مناطق روستایی ۴۵۰ مرکز توزیع مرسوله‌های پستی در قالب پست بانک مراکز ITC روستایی و نمایندگی پست خدمات پستی ارائه می‌کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تجارت الکترونیک پست مرسوله پستی شرکت پست آذربایجان غربی پست آذربایجان غربی ارسال مرسوله تجارت الکترونیک مرسوله های پستی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۰۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است

تین نیوز

 وزارت راه وشهرسازی در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن سامانه خودنویس را از سال گذشته  راه اندازی کرد و هم اکنون امکان ثبت انعقاد برای موجران، مستاجران و بنگاه داران فراهم شده است.

با راه اندازی این سامانه هم موجران و مستاجران و هم مشاوران املاک از بهمن ماه سال گذشته می توانند جهت ثبت قرارداد اجاره خود و تمدید قراردادها از طریق این سامانه اقدام کنند و طبق اعلام وزارت راه وشهرسازی به زودی تمامی معاملات مسکن از جمله خرید، فروش و تمدید قرارداد و ثبت قراردادهای اجاره از طریق این سامانه امکان پذیر خواهد شد.

در همین رابطه سالاری کارشناس سیاست گذاری مسکن با بیان اینکه در حال حاضر تمامی قراردادهای اجاره از طریق سامانه خودنویس ثبت می شود گفت: ثبت این قراردادها خود نقش بسیار موثری در بهبود وضعیت بازار اجاره دارد و این اقدام در راستای بهبود وضعیت بازار اجاره مسکن  نقش بسیار موثری دارد.

وی بیان کرد: طبق برنامه ریزی که صورت گرفته است  به زودی تمامی معاملات مسکن براساس استعلام برخط انجام می شود و با توجه به آنکه این سامانه نشان تجارت الکترونیکی را دریافت کرده است اعتبار و اصالت ملک آنها تایید شده است بنابراین از این پس تمامی بخش های که نیاز به کد رهگیری دارند از طریق این سامانه امکان پذیرخواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا
  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی
  • دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ارومیه
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • افزایش ۱۱.۱۵ درصدی مبادلات گمرکی آذربایجان شرقی
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • کشت گندم دیم و آبی در ۴۰۸ هزار هکتار اززمین‌های کشاورزی آذربایجان غربی