Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان شیراز در نشست تعاملی با محمدجواد مرادیان اظهار کرد: همه تعاملات و همکاری‌ها در مفاهیم سازمان‌های مختلف به ویژه در لباس پلیس، اورژانس و دیگر نهاد‌های نظام اسلامی خدمت به مردم است.

او با بیان اینکه قاعده و اصول کار در نیروی انتظامی و اورژانس یکی است، تصریح کرد: این دو مجموعه در جبهه فداکاری و خدمتگذاری در یک سنگر هستند و با وجود مشکلاتی که وجود دارد، نیازمند افرادی با ایمان و قوی است که به مردم و نظام اسلامی دلبستگی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شیراز افزود: رسالت کاری نیروی انتظامی و اورژانس خدمت رسانی صادقانه به مردم است که در شرایط کنونی به برکت نظام اسلامی، این فرهنگ عینیت پیدا کرده و ما در زمینه فوریت‌های ایمنی و امداد و نجات می‌توانیم با یکدیگر تعاملات سازنده‌ای را داشته باشیم.

سرهنگ شجاعی آشنایی و تسلط پلیس به آموزش‌های امدادی را مهم دانست و بیان کرد: می‌توان با برگزاری کلاس‌های آموزشی مستمر و هدفمند توسط اورژانس استان در زمینه خود امدادی و امداد رسانی به مردم، موجب پیشگیری از آسیب‌های جبران ناپذیری شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی اورژانس فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۰۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری مردم سنگر در سالروز شهادت امام صادق(ع)

دریافت 17 MB کد خبر 6096337

دیگر خبرها

  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • حمایت جبهه فرهنگی یزد از اجرای طرح نور
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • عزاداری مردم سنگر در سالروز شهادت امام صادق(ع)