Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از بازی با پاختاکور برگزار شد.
به گزارش آریا، تمرین امشب پرسپولیس از ساعت 19:10 دقیقه در مجموعه ورزشی دانشگاه قطر برگزار شد. بازیکنان در ابتدا دقایقی در گروه‌های چند نفره نرم‌دوی کردند. شجاع خلیل‌زاده که در تمرین شب گذشته حضور نداشت امشب همراه با سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تمرین امشب عیسی آل‌کثیر دور زمین راه رفت. 3 دروازه‌بان پرسپولیس زیر نظر داود فنایی تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند. بازیکنان پرسپولیس دقایقی به انجام آقا وسط پرداختند. دولتمند ناظر تاجیکستانی بازی با پاختاکور امشب همانند شب گذشته در تمرین پرسپولیس حضور پیدا کرد. بازیکنان پرسپولیس در ادامه به دو تیم تقسیم شده و یحیی گل‌محمدی نکات فنی را به بازیکنانش گوشزد کرد.
مدافع کلیدی پرسپولیس پس از دیدار مقابل السد دچار افت فشار شده بود. شجاع خلیل‌ زاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار با السد قطر در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، دچار افت فشار شد و به همین دلیل نیز در تمرین ریکاوری روز گذشته (دوشنبه) سرخپوشان شرکت نکرد.
خلیل‌زاده در همین مورد و شرایطش برای بازی با پاختاکور تصریح کرد: امیدوارم در این شرایط توانسته باشیم لبخند کوچکی بر لب‌های هواداران بیاوریم. بعد از بازی با السد یکسری مشکلات به وجود آمد و فشارم افتاد اما الان شرایطم خوب است و برای بازی با پاختاکور آماده می‌شوم.
کنفدراسیون فوتبال آسیا از شجاع خلیل زاده به عنوان یکی از چهار مدافع تاثیر گذار حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نام برده است. مدافع پرسپولیس بین چهار مدافع تاثیر گذار حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد. تیم های پرسپولیس و السد از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با برتری سرخ پوشان به پایان رسید و پرسپولیس به جمع چهار تیم نهایی غرب آسیا رسید.
شجاع خلیل زاده یکی از بازیکنانی است که نقش مهمی در صعود سرخ ها به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا داشته است. شجاع خلیل زاده در طول این مسابقات موفق شده دو بار هم برای پرسپولیس گلزنی کند و در دفاع هم عملکرد درخشانی داشته است. حالا کنفدراسیون فوتبال آسیا به معرفی چهار مدافع تاثیر گذار حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخته که نام شجاع خلیل زاده هم به چشم می خورد. AFC از ایگور کریمتس (پاختاکور)، لوکاس لیما (الاهلی عربستان) و سلطان الغنام (النصر عربستان) هم به عنوان سه مدافع تاثیر گذار دیگر  حاضر در این مرحله نام برده است.
شجاع خلیل زاده در پست دفاع میانی بازیکنی بسیار مهم برای سرخپوشان به شمار می رود. او در یک مسابقه برای پرسپولیس در پست دفاع چپ بازی کرد که با شکست سرخ ها مقابل الدحیل همراه شد. به نظر می رسد یحیی هم دیگر قصدی برای تغییر پست او حتی با توجه به غیبت سیامک نعمتی در بازی روز آینده ندارد، تا همین آمار قابل توجه دفاعی به ثبت 5 امین کلین شیت لک در 6 امین مسابقه کمک کند.
سه بازیکن برتر پرسپولیس در اولین بازی لیگ قهرمانان آسیا مقابل التعاون که با پیروزی یک بر صفر شاگردان گل محمدی خاتمه یافت و تک گل مسابقه را شجاع خلیل زاده به ثمر رساند. پرسپولیس اگر چه در دربی شکست خورد، ولی همین باخت سبب شد تا مدیران باشگاه زمان بیشتری برای جذب بازیکنان مورد نظر خود داشته باشند و در هفته‌ای که استقلال و تراکتور درگیر مسابقه فینال و حواشی آن بودند، یحیی‌ گل‌محمدی در تمرینات هر روز با بازیکنان مورد نظر خود روبرو می‌شد و آن ها برای انجام اولین تمرین به زمین شهید کاظمی می‌رفتند.
حامد لک، آرمان رمضانی، احسان پهلوان، سعید آقایی، علی شجاعی، عیسی آل کثیر و میلاد سرلک 7 بازیکنی بودند که مدیران باشگاه در مدت زمان دو هفته‌ای که تا شروع بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا داشتند، به سایر نفرات اضافه کردند؛ نفراتی که 4 پیروزی خیره کننده پرسپولیس بدون آنها قابل تصور نبود و خیلی زود به هماهنگی غیرقابل انتظاری با سایر بازیکنان تیم دست یافتند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرسپولیس خلیل زاده پاختاکور مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مدافع تاثیر گذار بازی با پاختاکور شجاع خلیل زاده مرحله یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۰۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی

تمرین پرسپولیس طبق معمول در ورزشگاه کاظمی برگزار شد.
 

طرفداری | تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز (چهارشنبه) خود را پس از جلسه فنی، برگزار کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز خود را از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه و بعد از جلسه فنی آغاز کردند.
با حضور بازیکنان در زمین پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی، مرور برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر اوسمار ویرا، پاسکاری تحت فشار و شوتزنی از بخش‌های مختلفی بود که به انجام رسید.
تمرین امروز، حدود یک ساعت به طول انجامید، در حالی که امید عالیشاه، همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند و علیرضا بیرانوند نیز تمرینات اختصاصی خود را دارد.
تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با آلومینیوم را فردا انجام می‌دهد و پس از آن راهی اراک خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم/ پرسپولیس راهی اراک شد
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان