Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاتنهام پس از برگشت اریک دایر از دستشویی به گل رسید و به طور کلی روند بازی عوض شد!

در جریان نیمه دوم دیدار تاتنهام و چلسی در لیگ کاپ انگلستان، اریک دایر درحالیکه تاتنهام با یک گل عقب بود، مجبور به ترک زمین شد و به دستشویی رفت. ژوزه مورینیو از این اقدام اریک دایر عصبانی شد و به دنبال او راهی رختکن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثانیه هایی پس از ورود مورینیو به رختکن، اریک دایر به زمین برگشت. این بازیکن پس از بازی با انتشار عکسی از دستشویی رختکن تاتنهام نوشت:

در واقع، این بهترین بازیکن زمین بود.

همچنین بخوانید:

درگیری لفظی ژوزه مورینیو و فرانک لمپارد در جریان دیدار تاتنهام و چلسی / عکس تاتنهام 1(5)-(4)1 چلسی؛ دوستانی که برای یک شب واقعا دشمن شدند دستشویی رفتن اریک دایر در جریان دیدار تاتنهام و چلسی و ژوزه مورینیویی که در پی او بود! / ویدیو Caption

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اریک دایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۰۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: امری یکی از بهترین سرمربیان دنیاست؛ همه ما باید اثبات کنیم لایق حضور در چلسی هستیم

مائوریسیو پوچتینو معتقد است غیاب کول پالمر چلسی را با مشکلاتی مواجه کرده است.

طرفداری | چلسی فردا شب در هفته 35 لیگ برتر انگلیس مهمان استون ویلا است. مائوریسیو پوچتینو در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. پوچتینو در مورد شرایط مصدومان تیمش گفت:

کولویل و ریس جیمز هنوز قادر به همراهی ما نیستند اما به بازگشت نزدیک شده اند. در بخشی از تمرینات حضور داشتند اما هنوز قادر به همراهی ما نیستند. در مورد پالمر فکر می کنم که همراه ما خواهد بود. کول پالمر بازیکنی بسیار خوب و کلیدی برای ما است و نشان داده که در غیاب او، با مشکلاتی مواجه هستیم. این حقیقتی است که نمی توان منکر آن شد.

فقدان شخصیت و باور در تیم؟

این حقیقت ندارد چون ما گل اول را پس از چهار دقیقه دریافت کردیم و سپس تیم تلاشش را کرد. ما موقعیت هایی خلق کردیم. سپس نیمه دوم را آغاز کردیم و تنها پس از شش یا هفت دقیقه گل دوم را دریافت کردیم. شاید در نیمه دوم کمی از نظر باور به خودمان مشکل داشتیم اما در نیمه اول این طور نبود. فقدان باور گاهی اتفاق می افتد. پس از ناامیدی مقابل منچسترسیتی، زمانی برای ریکاوری نداشتیم و به مصاف تیمی رفتیم که پر از اعتماد به نفس بود. به همین علت رنج کشیدیم.

پیروزی در ویلا پارک؟

بازی متفاوت، رقابت متفاوت. در این مورد صحبت می کنیم که پایان فصل، سخت ترین مقطع است. بله ما نیاز داریم باور داشته باشیم که می توانیم بهتر رقابت کنیم. مقابل آرسنال سرسخت نبودیم و نیاز داریم همان حسی را داشته باشیم که در رقابت مقابل منچسترسیتی یا اورتون داشتیم.

اونای امری؟

سرمربیان برتر نیاز به سازماندهی و تیم های برتر دارند و باید ابزار لازم برای عملکرد مد نظرشان برای آن ها فراهم شود. امری سرمربی برتری است و یکی از بهترین هاست. سخت است بگوییم چه کسی بهترین سرمربی است اما قطعاً او یکی از بهترین هاست.

مصدومیت انزو فرناندز؟

او احساس درد داشت و این درد او را محدود کرده بود. مهم ترین چیز این است که مشکل او برطرف شود. اگر بخاطر این مصدومیت قادر به بازی نباشد، آن وقت به ضرر خودش و تیم است.

انگیزه دادن به بازیکنان؟

ما مسئول انگیزه دادن به بازیکنان هستیم؟ پذیرش این مسئله سخت است. وقتی در چلسی بازی می کنید، انگیزه خودش به سراغ شما می آید.

تلاش بازیکنان برای کسب جایگاه در چلسی؟

به نظر می رسد فقط من نیاز به پیشرفت دارم، نه؟ همیشه فقط سرمربی مد نظر است. ما همه مسئول هستیم و باید ثابت کنیم لایق حضور در این باشگاهیم.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • پوچتینو: امری یکی از بهترین سرمربیان دنیاست؛ همه ما باید اثبات کنیم لایق حضور در چلسی هستیم
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم