Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نروژی شیاطین سرخ تغییراتی را در ترکیب خود برای بازی مقابل برایتون اعمال خواهد کرد. 

منچستریونایتد روز چهارشنبه در چارچوب رقابت های لیگ کاپ انگلستان به مصاف برایتون خواهد رفت و این در حالی است که این دو تیم روز شنبه در رقابت های لیگ برتر انگلیس نیز به مصاف هم رفتند.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد، اوله گونار سولسشر، سرمربی باشگاه منچستریونایتد در مصاحبه قبل از بازی با برایتون راجع به وضعیت مصدومان تیم خود می گوید:

خیر، مصدوم جدیدی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به بازی فردا مقابل برایتون در این رقابت ها و بازی روز یکشنبه مقابل تاتنهام، هفته بزرگی پیش روی خود داریم و نگاه ما به هر دو بازی خواهد بود.

سولسشر در ادامه افزود:

بازی مقابل برایتون در لیگ کاپ از نظر زمان حضور در بازی، فرصت بسیار خوبی برای برخی از بازیکنان است. ما باید تیم خود را برای یک فصل طولانی آماده کنیم و مطمئنا اینگونه بازی ها فرصت خوبی برای برخی از بازیکنان است تا خودشان را اثبات کنند. می توانید مشاهده کنید که تمامی باشگاه ها یک تیم برای رقابت های حذفی و یک تیم برای بازی های لیگ در اختیار دارند و ما در بازی فردا مقابل برایتون تغییراتی را در ترکیب تیم خود اعمال خواهیم کرد. ترکیب ما مقابل برایتون در بازی فردا شباهت زیادی به ترکیب ما در بازی قبلی مقابل لوتون خواهد داشت.  

همچنین بخوانید:

 اوله گونار سولسشر: شانس به منچستریونایتد کمک کرد؛ هنوز به سطح ایده آل نرسیده ایم

اوله گونار سولسشر: خط میانی منچستریونایتد باید بیشتر گلزنی کند؛ باید روی ضربات ایستگاهی بهتر کار کنیم

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اوله گونار سولسشر مقابل برایتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۰۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی عجیب بازی پرسپولیس و سپاهان در آزادی / فیلم

بازی پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی که با تساوی 0-0 به پایان رسید پر از حواشی بود و درگیری های هواداران دو تیم روی سکوها از عواملی بود که دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس در این هفته علیه یکدیگر بیانیه هایی صادر کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • یک حقیقت؛ منچستریونایتد سرمربی مناسبی ندارد
  • حواشی عجیب بازی پرسپولیس و سپاهان در آزادی / فیلم
  • فوتبال از دریچه فان؛ کاسمیرو و خط دفاعی منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس
  • کلوپ با برد مقابل تاتنهام به استقبال وداع از آنفیلد می‌رود
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • ژابی آلونسو: برای رسیدن به فینال بازی بزرگی با رم داریم
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس
  • بحران خط دفاعی در منچستریونایتد؛ دوری سه هفته‌ای هری مگوایر از میادین
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • پیش بازی لیورپول - تاتنهام؛ تنها یک دلیل کافیست