Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@18:25:33 GMT

اقدام عجیب مادر بهنام با قاتل پسرش + عکس

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۱۰۲۵

اقدام عجیب مادر بهنام با قاتل پسرش + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، 19 تیرماه سال ۹۱ وقوع درگیری در یکی از خیابان‌های اسلامشهر به پلیس اعلام شد . ماموران به محل درگیری رفتند و پی بردند در این درگیری پسر جوانی به نام بهنام ۲۰ ساله چاقو خورده و به بیمارستان منتقل شده است .

در حالی که تحقیقات در این زمینه آغاز شده بود بهنام به خاطر شدت خونریزی در راه انتقال به بیمارستان جان سپرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران به پرس و جو از شاهدان پرداختند و دریافتند بهنام در درگیری با دو پسر جوان به نام های امید و ساسان از پا درآمده است. ردیابی دو متهم آغاز شد و آنها خیلی زود بازداشت شدند .

ساسان گفت ضربه کاری را دوستش امید به قربانی زده است و امید نیز به قتل اعتراف کرد.

در دادگاه

متهمان پای میز محاکمه ایستادند.در آن جلسه پدر و مادر بهنام درخواست قصاص را مطرح کردند .پدر بهنام گفت: دوستان پسرم گفته اند وقتی بهنام چاقو خورده بود متهم روی سینه او نشسته بود و اجازه نمی داد کسی به او کمک کند. من به همین خاطر برای امید قصاص می خواهم و حاضر به گذشت نیستم.

در پایان جلسه قضات دادگاه وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده امید را به قصاص و ساسان را به زندان محکوم کردند.

حکم قصاص امید در دیوان عالی کشور مهر تایید خورده و قطعی شده بود که با گذشت نزدیک به ۸ سال از این ماجرا وی توانست رضایت بدون قید و شرط اولیای‌دم را جلب کند و به زندگی برگردد .

بازگشت به زندگی

امید دیروز از جنبه عمومی جرم در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

امید که حالا 29 سال دارد در تشریح جزئیات ماجرا گفت: من آن زمان فقط ۲۱ سال داشتم.در خیابان سوار موتور بودم و چرخ میزدم که با دوست صمیمی ام ساسان روبه‌رو شدم. ساسان مدتی بود به مواد مخدر اعتیاد پیدا کرده بود.او از من خواست تا ترک موتورم سوار شود .او سوار شد و از من خواست تا به خیابانی خلوت برویم .آنجا با دوستش بهنام روبه رو شد .

وی ادامه داد : ساسان از موتور پیاده شد تا با بهنام صحبت کند .اما یکباره گوشی موبایل بهنام را گرفت. گمان می کنم می خواست گوشی را از او خفگیری کند تا آن را بفروشد و با پولش مواد تهیه کند. به همین خاطر بهنام با او درگیر شد. همان لحظه چند نفر از دوستان بهنام هم وارد درگیر شدند و من به هواخواهی از ساسان وارد دعوا شدم.

وی ادامه داد: بهنام و دوستانش در حال کتک زدن ساسان بودند که من برای ترساندن آنها چاقو کشیدم .اما آنها به سمت من حمله ور شدند و من برای دفاع از خودم چاقو را به سمت آنها گرفتم که چاقو ناخواسته به قلب بهنام برخورد کرد .

این متهم به قضات گفت: باور کنید من خیلی ترسیده بودم .به همین خاطر سوار موتور شدم و با ساسان فرار کردم و چند ساعت بعد فهمیدم بهنام جان سپرده است .

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود گفت: باور کنید من قصد کشتن پسر جوان را نداشتم. من اصلا بهنام را نمی شناختم و هیچ خصومتی با او نداشتم و به هواخواهی از دوستم وارد این دعوا شدم . خانواده‌ام ۸ سال تلاش کردند تا توانستند رضایت اولیای‌دم را جلب کنند. من در مدت ۸ سال سختی زیادی کشیدم و به اندازه کافی تنبیه شدم. حالا از قضات تقاضا دارم در مجازاتم تخفیف قائل شوند .

بنا بر این گزارش، در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم حوادث درگیری پلیس چاقو قتل دادگاه قصاص زندان جرم مواد مخدر قلب فرار کشتن اخبار حوادث عکس کیفری جنایت خیابانی رضایت اولیای دم عکس فیلم اخبار تهران ماه تلگرام تجاوز شهرستان حوادث تهران ایران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۱۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات

 فرهاد مجیدی که چندی پیش از اتحاد کلباء امارات جدا شد، این روز‌ها در دبی حضور دارد و شایعات زیادی در خصوص تیم آینده او به گوش می‌رسد. سرمربی سابق استقلال علی‌رغم چند پیشنهاد داخلی فعلا تمایلی نسبت به بازگشت به فوتبال ایران نشان نداده و احتمالا می‌خواهد به کارش در امارات ادامه دهد.

مجیدی دیشب (پنجشنبه) تصویری همراه با فرزند خود امیربردیا در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

منبع: خبرآنلاین

tags # فرهاد مجیدی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • واکنش عجیب مدیرعامل تیک تاک به اقدام جو بایدن
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • حضور مرد سرشناس و بانفوذ در پرونده قتل چشم‌آبی‌ها | زوایای جدید از قتل تکان‌دهنده یک مرد در بزرگراه + تصاویر بازسازی صحنه قتل
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • «خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو