Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@16:17:56 GMT

چای سیاه بهتر است یا چای دارچین؟

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۱۰۷۰

دارچین از پوست داخلی درخت دارچین بدست می‌آید. این چوب‌ها یا در آب جوش غوطه ور می‌شوند و یا به صورت پودر در چایی استفاده می‌شوند. ناطقان: چای دارچین یک نوشیدنی جالب است که ممکن است چندین فواید سلامتی برای شما داشته باشد. اگرچه که محبوب‌ترین چای بین مردم چای سیاه است، اما اگر بدانید که تنها با خوردن یک فنجان چای دارچین می‌توانید سلامتی را به خود و خانواده تان بدهید چه؟

چای دارچین پر از ترکیبات مفیدی است که ممکن است فواید مختلفی برای سلامتی از جمله کمک به کاهش وزن، بهبود سلامت قلب، تسکین گرفتگی قاعدگی و کاهش التهاب و سطح قند خون را برای شما فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه خواص چای دارچین را بخوانید تا قانع شوید سالم‌ترین چای برای شما است.

مملو از آنتی اکسیدان

کاهش التهاب و بهبود بخشیدن سلامت قلب

کمک به کاهش قند خون

موجب کاهش وزن می‌شود

باکتری‌ها و قارچ‌ها مبارزه می‌کند

رفع گرفتگی قاعدگی و و علائم پیش از قاعدگی

مبارزه با پیری پوست

دارای خاصیت ضد سرطانی

کمک به حفظ عملکرد مغز

کاهش آکنه

مبارزه HIV

به راحتی آن را می‌توانید به رژیم غذایی خود اضافه و یا حذف کنید منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: چای سیاه ، چای دارچین ، پوست

منبع: ناطقان

کلیدواژه: چای سیاه چای دارچین پوست چای دارچین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۱۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلامتی و طولانی عمر در حکومت امام زمان(عج)

پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب به انتشار مطلبی پیرامون ریشه کنی فقر اقتصادی در زمان حکومت امام زمان علیه السلام پرداخته که تقدیم علاقه‌مندان می‌شود:

سلامتی یکی از نعمت‌های است که قدر آن به درستی دانسته نمی‌شود و بشر تا زمانی که از آن برخوردار است، نسبت به آن بی توجه می باشد و شاکر این نعمت بزرگ نیست. همانطور که در روایت نبوی به این حقیقت اشاره شده است: « نِعْمَتَانِ مَکْفُورَتَانِ الْأَمْنُ وَ الْعَافِیَةُ[۱] دو نعمت است که قدر آن دانسته نمی شود امنیت و عافیت.»

یکی از گرفتاری‌های بشر در عصر کنونی بیماری‌هایست که منشأ تعدادی از آنها دست ساز جریان‌های ضد بشری و زیست محیطی و برخی بخاطر تغییر سبک زندگی انسانها است که به همراه دیگر عوامل باعث شیوع و حتی پدید آمدن بیماری های جدیدی در بین انسانها شده است.

در عصر حکومت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) به خاطر پیشرفت علم از یک طرف و نابودی جریان‌های ضد بشری و تصحیح سبک زندگی انسانها در امور مادی و معنوی باعث افزایش طول عمر انسانها خواهد شد و امید به زندگی در آن عصر، به شدت افزایش می یابد. همانگونه که از امیرالمؤمنین(علیه السلام) نقل شده است: « فیَبْعَثُ المهْدِیُّ (علیه السلام) اِلی أُمَرَائِهِ بسائرِ الأمْصارِ بالعَدْلِ بینَ النَّاسِ و یذهب الرّبا و الزّنا، و شرب الخمر و الرّیاء، ...و تطول‏ الأعمار[۲] پس مهدی (علیه السلام) فرماندهان خود را به سائر شهرها می‌فرستد و دستور رعایت عدل در بین مردم ... و ربا و زنا و شراب خواری و ریا از بین می رود ...و عمرها طولانی شود.»

در نتیجه عصر حکومت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه)، عصر سلامتی و طول عمر انسان است تا در سایه این عمر طولانی خویش، به بندگی خدا پرداخته و بشر زندگی عاری از ناخوشی‌ها را تجربه بنماید.

پی نوشت:

[۱]. ابن بابویه، محمد بن علی، الخصال، جامعه مدرسین - قم، چاپ: اول، ۱۳۶۲ش، ج‏۱ ؛ ص۳۴.

[۲]. مقدسی شافعی سلمی، یوسف بن یحیی، عقد الدرر فی أخبار المنتظر (عج)، مسجد مقدس جمکران، سوم، ۱۴۲۸ ه.ق، ص۲۱۱

دیگر خبرها

  • سلامتی و طولانی عمر در حکومت امام زمان(عج)
  • دلایل بروز زانودرد و روش‌های درمانی آن را بشناسید
  • دلایل بروز زانو درد و روش‌های درمانی آن را بشناسید
  • کاهش حجم پرونده‌های قضایی با اصلاح قوانین
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌ ناشی از سیل را کاهش داد
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌های ناشی از سیل را کاهش داد
  • مواد غذایی ضد التهاب
  • فواید شگفت‌انگیز کرفس برای سلامتی: هر آنچه باید بدانید
  • خواص دارچین شگفت‌انگیز است؛ پیشگیری از خونریزی تا کاهش فشار خون
  • برای حفظ سلامتی روزی چند عدد تخم مرغ بخوریم؟