Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا «وانگ ون بین» شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران در پکن افزود: اهداف این رصدها شامل تجهیزات و سامانه های کنترل صنعتی سایبری در صنایع کلیدی مانند انرژی داخلی، تولید و ارتباطات است.

او تاکید کرد: در مقایسه با انواع دیگر حملات سایبری، عملیات شناسایی سایبری فوق الذکر احتمالاً دارای پیشینه قوی دولتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وانگ گفت: چین هنوز یکی از آسیب دیدگان اصلی از حملات سایبری است و حملات سایبری به این کشور در دوران شیوع کرونا بیش از پیش افزایش یافته است.

بر اساس گزارش داده های نظارت بر امنیت شبکه اینترنت چین در نیمه اول سال ۲۰۲۰ میلادی که مرکز ملی واکنش اضطراری اینترنت چین اخیراً منتشر کرده حملات سایبری به چین از خارج از کشور همچنان در حال افزایش است و آمریکا بزرگترین منبع حملات سایبری علیه چین بوده است.

این مقام وزارت خارجه چین «حمله سایبری را چالش مشترک همه کشورها» عنوان کرد و گفت: چین همواره پیشنهاد کرده است همه کشورها بر اساس احترام متقابل، برابری و سود مشترک، گفت و گو و همکاری را تقویت بخشند تا به طور مشترک با این چالش مقابله کنند.

برچسب‌ها جرایم سایبری چین وزارت امور خارجه چین ایالات متحده آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جرایم سایبری چین وزارت امور خارجه چین ایالات متحده آمریکا جرایم سایبری چین وزارت امور خارجه چین ایالات متحده آمریکا اخبار کنکور حملات سایبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۱۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود

واشنگتن‌تایمز به نقل از منابع خود گزارش داد آمریکا عامل انتحاری حمله به فرودگاه کابل را از هند به افغانستان منتقل کرده بود. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، چند روز پس از انتشار گزارش تازه فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا(سنتکام) در مورد حمله به فرودگاه کابل در جریان روند تخلیه، واشنگتن‌تایمز به نقل از منابع خود گزارش داد «عبدالرحمان اللوگری» که از او به‌عنوان عامل انتحاری حمله به فرودگاه کابل یاد می‌شود،  توسط آمریکا از هند وارد افغانستان شده بود.

این نشریه آمریکایی به نقل از برخی اعضای جمهوریخواه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان امریکا گزارش داد اللوگری در سال 2017 هنگام تلاش برای انجام یک حمله در هند بازداشت و سپس توسط آمریکا به افغانستان انتقال داده شده بود.

بر اساس این گزارش، وی از زندانی به زندان دیگر منتقل شد تا اینکه در ژانویه 2021 به زندان بگرام، بزرگترین پایگاه هوایی نظامیان آمریکایی، انتقال داده شد.

بر اساس گزارش سنتکام، طالبان 11 روز پیش از حمله انتحاری فرودگاه کابل، در حین تصرف قدرت این زندانی را به‌همراه دیگر زندانیان آزاد کرده بود.

طالبان:حکومت سابق افغانستان زمینه فرار داعشی‌ها را فراهم کردجزئیات حادثه فرودگاه کابل؛ آمریکایی‌ها مردم را به گلوله بستندپنتاگون: طالبان طراح حمله به فرودگاه کابل را کشته است

سنتکام درحالی مدعی است که در حین سقوط جمهوریت، اعضای داعش توسط طالبان از زندان آزاد شدند که طالبان می‌گویند مقامات دولت سابق افغانستان در زمان به قدرت رسیدن آنها زمینه فرار داعش‌های زندانی را فراهم کرده بودند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • پشت پرده حملات تروریستی در ایران و روسیه
  • حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • امیر سرتیپ آشتیانی: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • آمریکا: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • مانورهای فضایی مشترک آمریکا و کره جنوبی