Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت امور خارجه آمریکا با صدور بیانیه ای از تعیین جایزه ۲۰ میلیون دلاری برای کمک به دستگیری سه مقام سابق ونزوئلا خبر داد.

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که تا ۱۰ میلیون دلار جایزه برای ارائه اطلاعاتی که به دستگیری یا محکومیت «پدرو لوئیز مارتین الیوارس» منجر گردد، تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خارجه آمریکا همچنین افزود که برای اطلاعاتی که به دستگیری یا محکومیت «رودولوفو مک‌تورک-مورا» و «جیزز آلفردو ایتریاگو» کمک نماید هم هر کدام ۵ میلیون دلار جایزه مقرر گردیده است.

گفتنی است که آمریکا ماه مارس ۲۰۱۸، «پدرو لوئیز مارتین الیوارس» را که سابق بر این از مقامات پلیس ونزوئلا بوده است به عنوان قاچاقچی مواد مخدر مورد تحریم قرار داده بود.

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه خود همچنین مدعی شد که رودولوفو مک‌تورک-مورا به اخذ رشوه از قاچاقچی‌های دستگیر شده از ونزوئلا و جلوگیری از استرداد آنها اقدام نموده است.

آمریکا درباره جیزز آلفردو ایتریاگو هم ادعا کرده که او از موقعیتش در دولت ونزوئلا برای حمایت از قاچاقچی‌های مواد مخدر سوء استفاده کرده است.

کد خبر 5036528

منبع: مهر

کلیدواژه: ونزوئلا ایالات متحده امریکا وزارت خارجه آمریکا ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی فلسطین دونالد ترامپ عادی سازی روابط با اسرائیل ایران انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ویروس کرونا لبنان امارات متحده عربی عربستان سعودی ترکیه روسیه خارجه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۱۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۱۴۵ میلیون دلاری افغانستان از طریق دهلیزهای هوایی

آخندزاده عبدالسلام جواد، سخنگوی این وزارت می‌گوید که مهم‌ترین اقلام صادراتی از طریق دهلیزهای هوایی را  میوه‌های خشک و تازه، زعفران، میوه‌خشک، میوه‌تازه و قالی تشکیل می‌دهد.

به گفته‌ وی، بیش‌ترین صادرات از طریق میدان‌های هوایی به کشورهای هند، امارات متحده عربی، ترکیه، ایران، ازبکستان آلمان و کانادا انجام شده است.

سخنگوی وزارت صنعت و تجارت گفت: «صادرات افغانستان از طریق میدان هوایی کشور در سال ۱۴۰۲ به مقدار ۲۴۷ تن به ارزش ۱۴۵ میلیون دلار است؛ میوه‌های خشک و تازه، سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، البسه، نخود، قالی، زعفران، لوازم آشپزخانه و پوست بز و گاو است.»

اتاق تجارت و سرمایه گذاری صادرات از طریق دهلیزهای هوایی را در رشد اقتصادی مهم می‌داند و تأکید می‌کند که باید هزینه انتقال از طریق دهلیزهای هوایی کاهش یابد.

بربنیاد اطلاعات وزارت صنعت و تجارت در سال ۱۴۰۲ خورشیدی به ارزش ۱.۸ میلیارد صادرات به خارج از کشور انجام شده که یک بخش آن را صادرات کالاهای از طریق دهلیزهای هوایی تشکیل می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • صادرات ۱۴۵ میلیون دلاری افغانستان از طریق دهلیزهای هوایی
  • سوریه:آمریکا صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارد
  • تحولات اوکراین| کمک نظامی آمریکا قادر به توقف روسیه نیست
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان: دو طرف در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند
  • گزارش جدید وزارت خارجه روسیه از وضعیت دردناک حقوق بشر آمریکایی
  • مقام سابق نفت آمریکا به اقدام به تبانی با اوپک متهم شد
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان
  • درخواست مقام سابق امنیتی اسرائیل برای انحلال کنست