Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-04@23:29:23 GMT

منتظر سقوط بیشتر اتریوم باشیم؟

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۱۴۴۱

منتظر سقوط بیشتر اتریوم باشیم؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از دنیای اقتصاد، قیمت اتریوم در روزهای اخیر موفق شد تا محدوده‌ای بالاتر از مقاومت ۳۶۵ دلار صعود کند. شکست در عبور از مقاومت ۳۷۰ دلار باعث شد تا شاهد سقوط ارز شماره دو بازار تا محدوده ۳۵۰ دلار باشیم. این نوسانات سبب شد تا یک اوج هفتگی در ناحیه‌ای نزدیک به ۳۷۰ دلار تشکیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلاح اتر نیز در همین محدوده آغاز شد. وضعیت فعلی اتریوم شباهت بسیاری با بیت کوین دارد.

سقوط به زیر ۳۶۵ و ۳۶۰ دلار باعث شده است نوسانات نزولی فعلی در نمودار ایجاد شود. در حال حاضر، خرس‌های بازار این فرصت را دارند تا قیمت اتریوم را تا محدوده‌ فیبوناچی ۵۰ درصد کاهش دهند. این سطح در جهش از ۳۴۷ دلار به ۳۶۹ دلار ایجاد شده است.

نکته پراهمیت، شکسته‌شدن کانال صعودی در نزدیکی سطح ۳۵۵ دلاری در تایم فریم یک ساعته است. قیمت اتریوم در حال حاضر زیر حمایت ۳۵۵ دلاری و میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته قرار دارد.

نزدیک‌ترین حمایت سطح ۳۵۲ دلاری است. این قیمت فاصله چندانی با سطح ۴/ ۷۶ درصدی فیبوناچی که در جهش از ۳۴۷ دلار به ۳۶۹ دلار ایجاد شده بود، ندارد. ۳۵۰ دلار نیز اولین حمایت کلیدی اتریوم است. پس از این ناحیه، ۳۴۸ دلار قرار دارد. در صورتی که اتریوم نتواند سطح ۳۴۸ دلاری را حفظ کند، احتمال اصلاح شدید قیمت وجود دارد.

۳۴۲ دلار، حمایت کلیدی دیگری است که شکسته‌شدن آن می‌تواند منجر به سقوط تا حمایت ۳۳۳ دلار شود. این ناحیه فیبوناچی ۱.۶۱۸ قرار دارد که در جهش از ۳۴۷ به ۳۶۹ دلار ایجاد شده است.

از سوی دیگر اگر اتریوم بتواند سطوح ۳۵۰ و ۳۵۲ دلار را حفظ کند، احتمال یک جهش صعودی تازه وجود دارد. نزدیک‌ترین مقاومت در این جهش ۳۵۵ دلار خواهد بود.

اولین مقاومت پراهمیت نیز در ناحیه ۳۶۲ دلار قرار دارد. در صورتی که قیمت از این سطح عبور کند، خریداران هدف‌گذاری خود را برای ثبت رکورد هفتگی دیگر در محدوده‌ای بالاتر از ۳۶۲ دلار انجام می‌دهند.

شاخص مکدی (MACD) در تایم فریم ساعتی با سرعت بیشتری در حال ورود به ناحیه نزولی است. از سوی دیگر، شاخص قدرت نسبی (RSI) زیر سطح ۴۰ قرار دارد که نشانه‌ای نزولی است. حمایت اصلی در وضعیت فعلی ۳۵۰ دلار است و اصلی‌ترین سطح حمایتی نیز در ۳۶۲ دلار تشکیل شده است.

پربیننده ترین قیمت دلار ۸ مهر ماه ۱۳۹۹ قیمت دلار سکه رکورد زد؛ تقاضای خرید سکه بالاست قماربازی سکه بازان روی دلار؟ طلای دست دوم نخرید

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دلار قیمت دلار بیت کوین اتریوم قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۱۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۵ اردیبهشت

آخرین قیمت انواع طلا و ارز در پایان معاملات روز گذشته اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین قیمت انواع طلا و ارز در پایان روز معاملاتی گذشته به شرح زیر است:

۱. هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۳٫۴۰۹٫۵۰۰ تومان رسید.

۲. انس جهانی طلا به ۲۳۰۰ دلار رسید.

۳. قیمت هر عدد سکه طرح جدید به ۴۱٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان رسید.

۴. هر عدد سکه طرح قدیم به ۳۸٫۲۰۰٫۰۰۰ تومان رسید.

۵. هر عدد نیم‌سکه به قیمت ۲۴٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان، هر عدد ربع‌سکه به قیمت ۱۵٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۷٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان رسید.

۶. قیمت هر دلار آمریکا به ۴۴۳,۱۴۳ ریال رسید، همچنین قیمت هر یورو به ۴۷۳,۲۶۴ ریال و قیمت هر درهم به ۱۲۰,۶۶۵ ریال رسید.

کد خبر 748232

دیگر خبرها

  • مراقب باشیم آمار نامتوازن کنکور روح خانواده را زخم نکند
  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟
  • درآمد ترکمنستان از فروش گاز به چین از روسیه بیشتر شد
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۵ اردیبهشت
  • واقعاً روس ها درباره جنگ پوتین چه فکر می کنند؟/ سقوط مخاطبان تلویزیون دولتی در روسیه/ روس ها بیشتر چه کلماتی را در گوگل جست و جو می کنند؟
  • بریکس می‌تواند جایگزینی برای دلار آمریکا ارائه کند
  • منتظر کاهش بیشتر قیمت‌ طلا باشیم؟
  • تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال + عکس
  • خندیدن گردشگر روس به سقوط ارزش ریال (عکس)
  • قیمت دلار امروز 13 اردیبهشت 1403