Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر نژاد رحیم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در نیمه نخست امسال ۹ هزار و ۲۴۴ تماس تماس با سامانه ۱۲۵ کاشمر به ثبت‌رسیده که منجر به ۵۱۰ عملیات توسط ماموران آتش‌نشانی شده است.

وی با بیان این که بیشترین ماموریت آتش نشانی کاشمر مربوط به انواع حریق است افزود: در این مدت ۳۴۰ عملیات مربوط به انواع حریق‌ شامل فضای سبز، حریق خودرو، منزل، لاستیک، حریق خرمن و علوفه و عملیات امداد و نجات شامل تصادفات، مزاحمت حیوانات، سقوط در چاه، محبوس شدن در اتاق انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طی این مدت هفت هزار و ۷۳۰  تماس بی‌مورد با آتش‌نشانی به عنوان مزاحمت ثبت‌ شده که ۵۰ درصد این تماس‎ها را کودکان انجام داده اند.

مسوول آتش‌نشانی کاشمر گفت: مهم‌ترین مشکل آتش‌نشانی کاشمر علاوه بر مزاحمتهای تلفنی، ایجاد مزاحمت شهروندان در هنگام انجام عملیات است که اغلب به دلیل ناآگاهی در محل حادثه تجمع‌کرده و مسیر خودروی آتش‌نشانی را سد می‌کنند به‌ طوری که با حضور مردم در محل حادثه، قسمتی از نیرو و انرژی ماموران برای پراکنده‌کردن مردم و دور کردن آنها از محل حادثه صرف می‌شود که از کیفیت عملیات می‌کاهد.

نژاد رحیم با بیان این که به رغم  وجود ۱۰ خودروی عملیاتی و ۲۰ نیروی متخصص و زبده هنوز هم در آتش نشانی کاشمر با استانداردها فاصله داریم افزود: هر روز شاهد عرضه امکانات و تجهیزات جدیدی هستیم که لازم است ما هم امکانات و تجهیزات خود را به روز کنیم.

وی با بیان این که در حال حاضر با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده پنج نیروی آتش‌نشان به تعداد آتش‌نشانان کاشمر افزوده می‌شود ادامه داد: برابر استانداردها، به ازای هر۵۰ هزار نفر جمعیت یک ایستگاه آتش‌نشانی باید دایر باشد که خوشبختانه در کاشمر این تناسب وجود دارد و در حال حاضر دو ایستگاه آتش‌نشانی فعال است اما با توجه به پراکندگی نقاط شهری و خدمات‌دهی به روستاها در تلاشیم سومین ایستگاه آتش‌نشانی را نیز راه‌اندازی کنیم.

شهرستان کاشمر در فاصله ۲۲۸ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها آتش نشانی لاستیک اطفای حریق کاشمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی لاستیک اطفای حریق کاشمر آتش نشانی لاستیک اطفای حریق کاشمر اخبار کنکور آتش نشانی کاشمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۱۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین؛ افسرکشیک سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت:  طي تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت ۱:۳٠ دقيقه بامداد جمعه ۷ ارديبهشت ماه از آتش سوزي مغازه شيريني فروشي واقع در خیابان شهدای قزوين خبر داده شد، که بلافاصله ستادفرماندهی این سازمان ۱ اکيپ اطفاء حريق از ايستگاه ۳مولوی اين سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسيده و آتش نشانان مشاهده کردند، حریق از تابلوی مغازه شروع ودرحال سرایت به داخل مغازه بود که دود غليظي در حال خروج است.

معروفی افزود : آتش نشانان با سرعت عمل با ورود به داخل مغازه و شناسايي کانون حريق نسبت به خاموش کردن آتش با کمترين خسارت ممکن و تخليه دود از مغازه اقدام کرده و محل حادثه را ايمن سازي کردند.

وي گفت : علت بروز آتش سوزي از سوي کارشناسان علل حريق سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين در دست بررسي است.

دیگر خبرها

  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • یمنی‌ ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • دود گسترده در شهرری مربوط به حریق بیمارستان نیست
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • انجام ‌۱۵۷۸ عملیات امدادی توسط آتش نشانی سمنان/ فوتی نداشتیم
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه