Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-نخستین مناظره تلویزیونی بایدن و ترامپ با واکنش‌های منفی گسترده‌ای مواجه شد که در طیف گسترده‌ای از شخصیت‌ها قابل مشاهده است. خبرگزاری میزان - نخستین مناظره انتخاباتی «جو بایدن» و «دونالد ترامپ»، نامزد‌های ۲ حزب دموکرات و جمهوری خواه آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، بامداد امروز چهارشنبه، ۹ مهر، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظرسنجی انجام شده در پایان این مناظره، نشان دهنده پیشتازی بایدن است. براساس نظرسنجی «یو گاو/ سی بی اس»، ۴۸ درصد افکار عمومی بایدن و ۴۱ درصد ترامپ را پیروز این مناظره می‌دانستند. ضمن این که این نظرسنجی اعلام کرد ۶۹ درصد مردم، مناظره نخست را آزار دهنده خواندند.   نخستین مناظره ترامپ و بایدن که بدون خداحافظی طرفین پایان یافت، موضوعات مورد بحث و نحوه بحث نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری، واکنش‌های زیادی در سطوح مختلف در پی داشت که مهم‌ترین آن‌ها در زیر می‌آید:   نخستین واکنش توییتری به مناظره نخست بایدن و ترامپ را خود ترامپ با انتشار عکس زیر نشان داد.     «مایکل لیندن»، عضو موسسه «روزولت» با انتشار توییتی نوشت «ترامپ امشب به هیچ وجه کمکی به خودش نکرد ... من فکر می‌کنم او شکست بدی خورد.»    بیشتر بخوانید: مناظره انتخاباتی بایدن و ترامپ  وضعیت نظرسنجی‌ها در آستانه نخستین مناظره ترامپ و بایدن «جیک تاپر»، مجری شبکه تلویزیونی «سی ان ان» نیز با انتشار توییتی نوشت «مجری مناظره یک ساعت و ۱۳ دقیقه به رییس جمهور تذکر داد که مقررات پذیرفته شده را نقض نکند.»     «استیو کوهن»، نماینده مجلس آمریکا نیز نوشت «مایه شرمساری برای ملت ما.»     «جیل لاورنس»، خبرنگار «یو اس اِی تودی»، نوشت «بحث ریاست جمهوری ترامپ و بایدن در کلیولند: یک بار کافی است. لطفاً جلوی آن را بگیرید.»   «سث آبرامسون»، تحلیلگر «نیویورک تایمز» در واکنش به این مناظره توییت کرد «ساده است؛ ترامپ برای آمریکا خطرناک است.»     «مارک فیتزپاتریک»، از مقام‌های وزارت خارجه آمریکا در دولت‌های پیشین با انتشار توییتی به مناظره نخست بایدن و ترامپ واکنش نشان داد. وی نوشت «من دیگر هیچ یک از مناظره‌های ترامپ را تماشا نمی‌کنم.»     «مت نیسن» نیز نوشت «کریس والاس در حال حاضر مربی مهد کودکی است که کلاس‌هایی را در مورد باغ وحش برگزار می‌کند.»   «ریچارد هاس»، رییس شورای روابط خارجی آمریکا در این رابطه نوشت «دعا می‌کنم مارشال مک لوهان اشتباه کرده باشد و مردم این جهان این مناظره را ندیده باشند؛ چراکه باقیمانده نفوذ آمریکا در جهان تضعیف می‌شود.»   «جنیفر جیکوبز»، خبرنگار بلومبرگ، نوشت «این مناظره ریاست جمهوری در شهر کلیولند، میان دو مرد ظاهرا متنفر از هم برگزار شد که به ندرت به صورت هم نگاه می‌کردند.»   در عین حال مشاوران ترامپ با انتشار توییت‌هایی از انصراف بایدن برای حضور در ۲ مناظره بعدی خبر دادند.         در حال تکمیل... برچسب ها: انتخابات شورای شهر دونالد ترامپ جو بایدن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر دونالد ترامپ جو بایدن نخستین مناظره ترامپ و بایدن بایدن و ترامپ ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت

به گزارش قدس آنلاین، رابرت دنیرو در مصاحبه با شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی گفت: «از تحقیرکردن او خسته شده‌ام... او واقعا و حقیقتا یک آدم بیمار است.»
این بازیگر در پاسخ به پرسشی درخصوص تمایل او به بازی در نقش ترامپ، صریحا گفت که هرگز این کار را انجام نخواهد داد، زیرا رئیس‌جمهور سابق حتا یک «ویژگی مثبت» نیز ندارد.او سپس حامیان ترامپ را نشانه گرفت و گفت: «فکر نمی‌کنم آنها متوجه باشند که اگر او خدانکرده دوباره رئیس جمهور شود، چقدر خطرناک است. فکر می‌کنم آنها واقعا درک نمی‌کنند. از منظر تاریخی، در آلمان نازی این اتفاق در مورد هیتلر افتاد. او را جدی نمی‌گرفتند. شبیه دلقک‌هاست. مثل یک ابله رفتار می‌کند. [بنیتو] موسولینی همین‌طور.»

این بازیگر ٨٠ ساله چشم‌انداز خود از انتخاب مجدد ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا را نیز ارائه داد. «بلبشویی فراتر از تصور ما به وقوع خواهد پیوست.»«مسئله درست و غلط است. این مرد یک هیولاست. فراتر از اشتباه است. تقریباً شبیه این است که می‌خواهد وحشتناک‌ترین کارهایی را که به ذهنش می‌رسد، انجام دهد... تا کفر ما را درآورد؟ نمی‌دانم اسمش را چه بگذارم ولی خیلی ترسناک است.»دنیرو در پایان مستقیما ترامپ و هیتلر را کنار هم نشاند و گفت: «...وقتی بچه بودم می‌گفتم هیتلر یک کابوس است. [در آمریکا] هرگز چنین اتفاقی نخواهد افتاد. اما اکنون ممکن به نظر می‌رسد.»

در طول چهارسال ریاست جمهوری ترامپ، سیاست‌ها و رفتارهای وی یکی از مواردی بود که در نطق‌های برندگان و مجریان جشنواره‌ها و مراسم‌های سینمایی معمولا مورد انتقاد قرار می‌گرفت.دنیرو یکی از هنرمندانی است که چندین مرتبه به ترامپ حمله کرده است. این هنرپیشه مطرح هالیوود در مصاحبه‌ای در دسامبر ۲٠۱٧ با روزنامه نیویورک تایمز او را فردی «بی‌مقدار و عوضی» خوانده بود. او هم‌چنین در مصاحبه‌ای با روزنامه ایندیپندنت در سال ۲٠۱٩، گفته بود که ترامپ تنها به یک چیز اهمیت می‌دهد و آن این است که «رئیس» باشد و نسبت به خطرات انتخاب وی به عنوان رییس‌جمهور آمریکا هشدار داده بود.براساس آخرین نظرسنجی‌ها، بایدن، نامزد احتمالی حزب دموکرات، فاصله بسیار کمی با ترامپ، نامزد احتمالی حزب جمهوری‌خواه، دارد و حتی در برخی از این نظرپرسی‌ها از رقیب خود عقب‌تر است. سیاست‌های بایدن درخصوص جنگ اکراین و غزه و همچنین مسائل اقتصادی، نارضایتی‌های عمیقی در جامعه آمریکا پدید آورده و پایگاه اجتماعی مرد شماره یک کاخ سفید را متزلزل ساخته است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • آکسیوس : تعویق ارسال محموله سلاح از آمریکا به اسرائیل
  • آکسیوس : آمریکا تحویل یک محموله مهمات به اسرائیل را به تعویق انداخت
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت