Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان تهران در دیدار با امام جمعه و بخشدار لواسانات از کمک هشت میلیاردی خیران به دانش آموزان نیازمند در قالب شور عاطفه ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سیدابوالفضل پرپنچی در پانزدهمین سفر خود به شهرستانهای استان تهران، که با هدف رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری به صورت چهره به چهره در جهت اجرای طرح تکریم ارباب رجوع انجام می شود به همراه رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی این نهاد پیش از ظهر امروز هشتم مهرماه با متقاضیان در کمیته امدادرودبارقصران و لواسانات دیدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش مراجعه کنندگان درخواست خود را به صورت حضوری ارائه و مدیرکل کمیته امداد استان تهران پس از شنیدن مسائل و مشکلات آنها دستورات لازم را صادر کرد.

پرپنچی در ادامه سفر خود به لواسانات با  حجت الاسلام لواسانی ،امام جمعه و حمید دانش آموز ،بخشدار لواسانات به صورت جداگانه دیدار و گفت و گو کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران در این دیدارها با اشاره به اینکه رویکرد کمیته امداد، ظرفیت شناسی و توانمدسازی مددجویان تحت حمایت ،گفت: کمیته امداد به جای رفع مقطعی نیازهای مددجویان به ظرفیت‌شناسی و توانمندسازی آنها بر اساس استعدادهایشان پرداخته که این امر در دراز مدت باعث خودکفایی جامعه هدف تحت حمایت خواهد شد.

وی بر استفاده از ظرفیت های شهر لواسانات تأکید کرد و افزود: چنین جلساتی با هدف به خدمت رسانی بهتر برای خودکفایی و خوداتکایی خانوارهای تحت حمایت برگزار می شود و امیدوارم از ظرفیت های این شهر برای گره گشایی از مشکلات و توانمندسازی خانواده های تحت حمایت این نهاد،استفاده کنیم.

پرپنچی در ادامه به سبد کالا و بسته های تحصیلی توزیع شده میان خانواده های تحت حمایت این نهاد و سایر اقشار نیازمند شناسایی شده توسط مراکز نیکوکاری تابعه این نهاد، اشاره و بیان کرد: تاکنون بیش از ۱۴۵ هزار سبد کالا در قالب طرح احسان حسینی و بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم در قالب طرح اطعام حسینی با هزینه ای بالغ بر ۷۵ میلیارد تومان میان نیازمندان توزیع شده است.

پرپنچی ادامه داد: از ابتدای برگزاری شور عاطفه ها نیز بیش از هشت میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به دانش آموزان تحت حمایت و اقشار نیازمند کمک شده است.

وی گفت: امیدوارم با تلاش های کمیته امداد و مشارکت مسئولان و خیران ارائه خدمات برای تعداد بیشتری از خانواده های تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند فراهم شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کمیته امداد استان تهران تحت حمایت استان تهران کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۲۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مهدی عرب اسدی رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی  بسطام  گفت : این لوازم شامل یخچال، آبگرمکن، فرش، پنکه، ماشین لباسشویی و اجاق گاز به ارزش ۶۷۰ میلیون تومان  است .

وی افزود : باتوزیع این اقلام نیاز وسایل گرمایشی و سرمایشی خانواده های مددجوی کمیته امداد در بسطام رفع شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است