Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز دانشگاهی پورسینای رشت در تشریح حمله تنی چند از اراذل و اوباش به اورژانس این مرکز، گفت: در این حادثه چند تن از همراهان مصدوم شدند که در حال حاضر حالشان خوب است. تعدادی از ضاربان نیز در سریعترین زمان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر سیروس امیرعلوی_ رییس مرکز دانشگاهی پورسینا رشت، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حمله اراذل و اوباش به مرکز آموزشی و درمانی پورسینای رشت و ایجاد رعب و وحشت بین بیماران و همراهان آنها، اظهار کرد: این اتفاق حدود ساعت ۲ بامداد در بخش اورژانس این مرکز،  به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی در تشریح ابعاد حمله اراذل و اوباش به بخش اورژانس مرکز پورسینا، افزود:  درگیری طرفین دعوا ، از بیرون  به داخل مرکز کشیده شد.   رئیس مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی پورسینا رشت با بیان اینکه با انتقال مضروب دعوا به بخش اورژنس، طرفین همچنان درگیری را ادامه می دهند، گفت: در حمله چند نفره طرفین دعوا که همراه با قمه و ایجاد رعب و وحشت نیز بوده، تعدادی از همراهان بیماران مجروح شدند.   دکتر علوی با بیان اینکه اراذل و اوباش، سه تن از همراهان مضروب تحت مراقبت اورژانس و همچنین یک تن از همراهان سایر بیماران بخش را مجروح کردند، خاطرنشان کرد: وضعیت عمومی این مصدومان پس از ارائه خدمات درمانی به آنها رو به بهبودی است و یک نفر از آنها نیز امروز مرخص شده است.   وی با اشاره به تجربه و نوع برخورد کادر سلامت مرکز با حوادث نزاع و درگیری با چاقو و قمه، اذعان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته هنگام انتقال مصدوم چاقو خورده به بیمارستان، کادر حفاظت فیزیکی با 110 تماس و از نیروهای خدوم انتظامی درخواست کمک می کنند که در پی این تماس نیز، کادر نیروی انتظامی در محل بیمارستان حضور یافته و آماده همکاری با کادر درمان شدند.   رئیس مرکز پورسینا رشت با بیان اینکه نیروی انتظامی، در همان دقایق اولیه محیط داخلی و بیرونی بیمارستان را آرام کرد، افزود: تعدادی از ضاربین این حادثه، در سریعترین زمان، توسط عوامل نیروی انتظامی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حمله اراذل و اوباش اراذل و اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۳۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد

به گزارش صدای ایران به نقل از رکنا، «محمد طالبی چاری» روز سه شنبه افزود: حوالی ظهر امروز (سه شنبه) در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدومیت سه دانش آموز آملی شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: پس از وقوع این حادثه، راننده از صحنه متواری شد که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفت و در کمتر از چند ساعت خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با بیان اینکه سه مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان آمل، تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل افزود: سه دانش آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از گذراندن مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

طالبی با بیان اینکه برای ضارب پرونده‌ای با اتهام‌هایی از جمله ایراد آسیب بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی تشکیل و قرار وثیقه صادر شد، بیان کرد: فرد ضارب به علت ناتوانی از سپردن وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری تحویل داده شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تصریح کرد: خودرو توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میدان‌های اصلی شهر آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • سریعترین شناگر ایران رکورد ماده ۱۰۰ متر آزاد را شکست
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد
  • پرونده قاچاق دختران و بازداشت ۸تصویربردار در این ارتباط / سخنگوی فراجا تشریح کرد
  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد/ دستگیری ۹۶نفر
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای