Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آزمون،سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با رصد لژیونرهای آسیایی در جهان این هفته نیز به معرفی نامزدهای کسب عنوان بهترین لژیونر هفته قاره کهن پرداخت.

«سردار آزمون» مهاجم زنیت، «علیرضا جهانبخش» هافبک برایتون و «رضا قوچان‌نژاد» مهاجم اف سی زووله هلند جزو ۱۰ نامزد کسب عنوان بهترین لژیونر هفته آسیا قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سون هیونگ مین» بازیکن کره‌ای تیم تاتنهام و «تاکومی مینامینو» هافبک ژاپنی تیم فوتبال لیورپول نیز در این لیست ۱۰ نفره حضور دارند.

منبع: فدراسیون فوتبال برچسب‌ها علیرضا جهانبخش رضا قوچان‌نژاد برایتون کنفدراسیون فوتبال آسیا سون هیونگ مین سردار آزمون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش رضا قوچان نژاد برایتون کنفدراسیون فوتبال آسیا سون هیونگ مین سردار آزمون علیرضا جهانبخش رضا قوچان نژاد برایتون کنفدراسیون فوتبال آسیا سون هیونگ مین سردار آزمون اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۳۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد

در رقابت‌های امروز جمعه هفتم اردیبهشت چابکسواران با ۶۷ راس اسب از نژاد‌های دوخون، تروبرد و ترکمن برای تاختن در ۸ دور ۱۰۰۰، ۱۲۰۰، ۱۶۰۰ و ۱۷۰۰ متری به میدان آمدند.

در پایان یونس اروکلی، محمدرضا نوری، رضا فهیمی، عبدالحلیم قبادی، بهرام بینایی، محمد صفا مختوم نژاد در ۲ دور و نادر صالح پور در دور‌های مختلف عنوان برتر را کسب کردند.


امروز مبلغ ۱۱ میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال جایزه نقدی به چابکسواران برتر، مالکان و مربیان اهدا شد.

 روز نخست این مسابقات که روز چهارشنبه به سبب شرایط نامساعد جوی لغو شده بود، فردا شنبه هشتم اردیبهشت در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی؛ جهانبخش از تنهایی درمی‌آید؟
  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟
  • سکوت ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی شکست، اما ماجرا پیچیده‌تر شد!
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا