Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@16:37:24 GMT

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پاختاکور

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۳۸۲۰

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پاختاکور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس در دیدار حساس مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۱۵ امروز باید به مصاف پاختاکور برود و برای صعود به جمع ۴ تیم پایانی رقابت‌ها با این تیم دیدار کند.

شاگردان گل محمدی که در بازی قبل موفق شدند تیم قدرتمند و پرستاره السد را شکست دهند نسبت به آن دیدار دو تغییر در ترکیب خود دارند که یکی از آن‌ها اجباری و تحمیل شده است و دیگری تغییر تاکتیکی با نظر یحیی گل‌محمدی ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پاختاکور:
حامد لک، سعید آقایی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، بشار رسن، وحید امیری و عیسی آل کثیر

256 251

کد خبر 1438129

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۳۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر

امروز جمعه هفتم اردیبهشت  از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران قرار است که رئال مادرید و رئال سوسیداد در هفته سی و سوم از رقابت‌های لالیگا به مصاف هم بروند و باید دید که رئال مادرید در این بازی چه عملکردی خواهد داشت.

این بازی اولین بازی رئال مادرید پس از ال کلاسیکو است. همچنین رئال مادرید قرار است که سه شنبه یازدهم اردیبهشت به مصاف بایرن مونیخ برود. به نقل از رادیو مارکا، کارلو آنچلوتی در ترکیب رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد ۸ تغییر نسبت به ترکیب تیم در بازی مقابل بارسلونا ایجاد می‌کند.

بازیکنانی مثل لوکا مودریچ، اورلین شوامنی و کپا آریزابالاگا قرار است که در بازی مقابل رئال سوسیداد از ابتدا درون ترکیب تیم قرار بگیرند.

منبع: مرجع خبری رئال مادرید

tags # رئال مادرید ، لالیگا سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اعلام شد
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون