Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز دانشگاهی پورسینای رشت در تشریح حمله تنی چند از اراذل و اوباش به اورژانس این مرکز، گفت: در این حادثه چند تن از همراهان مصدوم شدند که در حال حاضر حالشان خوب است و تعدادی از ضاربان نیز در سریعترین زمان دستگیر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، "سیروس امیرعلوی" رییس مرکز دانشگاهی پورسینا رشت، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حمله اراذل و اوباش به مرکز آموزشی و درمانی پورسینای رشت و ایجاد رعب و وحشت بین بیماران و همراهان آنها، اظهار کرد: این اتفاق حدود ساعت ۲ بامداد در بخش اورژانس این مرکز، به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح ابعاد حمله اراذل و اوباش به بخش اورژانس مرکز پورسینا، افزود: درگیری طرفین دعوا، از بیرون به داخل مرکز کشیده شد.

رئیس مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی پورسینا رشت با بیان اینکه با انتقال مضروب دعوا به بخش اورژنس، طرفین همچنان درگیری را ادامه می دهند، گفت: در حمله چند نفره طرفین دعوا که همراه با قمه و ایجاد رعب و وحشت نیز بوده، تعدادی از همراهان بیماران مجروح شده اند.

دکتر علوی با بیان اینکه اراذل و اوباش، سه تن از همراهان مضروب تحت مراقبت اورژانس و همچنین یک تن از همراهان سایر بیماران بخش را مجروح کرده اند، خاطرنشان کرد: وضعیت عمومی این مصدومان پس از ارائه خدمات درمانی به آنها رو به بهبودی است و یک نفر از آنها نیز امروز مرخص شده است.

وی با اشاره به تجربه و نوع برخورد کادر سلامت مرکز با حوادث نزاع و درگیری با چاقو و قمه، اذعان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته هنگام انتقال مصدوم چاقو خورده به بیمارستان، کادر حفاظت فیزیکی با 110 تماس و از نیروهای خدوم انتظامی درخواست کمک می کنند که در پی این تماس نیز، کادر نیروی انتظامی در محل بیمارستان حضور یافته و آماده همکاری با کادر درمان شدند.

رئیس مرکز پورسینا رشت با بیان اینکه نیروی انتظامی، در همان دقایق اولیه محیط داخلی و بیرونی بیمارستان را آرام کرد، افزود: تعدادی از ضاربین این حادثه، در سریعترین زمان، توسط عوامل نیروی انتظامی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند. تعدادی دیگر نیز تحت تعقیب هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اراذل و اوباش پورسینا رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۳۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصاویر از درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان | ویدئو

دریافت 9 MB دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، درگیری مسلحانه‌ای میان افراد شرور و اراذل و اوباش در محدوده خیابان کوثر زاهدان رخ داد که در جریان آن تعدادی زخمی شدند و با ورود به موقع نیروهای بسیجی امنیت در منطقه برقرار شد.

تصاویری از لحظه تیراندازی ببینید.

کد خبر 849268 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها استان سیستان و بلوچستان تیراندازی خبر ویژه اوباشگری اراذل و اوباش

دیگر خبرها

  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • اولین تصاویر از درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان | ویدئو
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد
  • جان باختن پدر و فرزند در ویلای شخصی