Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@10:48:51 GMT

تصاویر/ زاهدان در تصرف ماسک های سرگردان!

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۳۹۵۳

تصاویر/ زاهدان در تصرف ماسک های سرگردان!

معضل رها سازی ماسک و دستکش در سطح شهر چیزی است که این روزها گریبانگیر مردم زاهدان شود و مشکلات زیادی برای آنان ایجاد کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، از زمانی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد برای مبتلا نشدن به آن استفاده از ماسک و دستکش به عنوان رعایت نکات ایمنی بین شهروندان افزایش یافت، اما عده ای بدون توجه به توصیه بهداشتی لزوم قرار دادن استفاده شده آن‌ها در سطل زباله با رها کردن آن ها در سطح معابر باعث آلوده شدن شهر می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۳۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، رایا در این فصل یکی از بازیکنان موثر آرسنال بوده و نقش مهمی را در حضور این تیم در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و حضور در کورس قهرمانی ایفا کرده و با وجود اشتباهاتی که مرتکب شده توانسته است به مهره کلیدی این تیم تبدیل شود.

این بازیکن تا به حال در 29 دیداری که در این فصل در لیگ برتر انگلیس در ترکیب توپچی‌ها انجام داده موفق شده است در 14 بازی دروازه‌اش را بسته نگه دارد و تنها 23 گل دریافت کرده که آماری بسیار درخشان برای او به حساب می‌آید.

نزدیک‌ترین رقیب او برای کسب جایزه دستکش طلایی جوردن پیکفورد بود که در فاصله سه بازی تا پایان رقابت‌های این فصل لیگ برتر 12 کلین شیت در کارنامه داشت اما در بازی شب گذشته اورتون برابر لوتون گل خورد تا فرصت رقابت با رایا را از دست بدهد.

با گلی که اورتون در این بازی دریافت کرد، اهدای جایزه دستکش طلایی به رایا قطعی شد و حالا این بازیکن امیدوار است که بتواند به تیمش در کسب جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس هم کمک کند.

دیگر خبرها

  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد
  • اراضی رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شدند
  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال
  • استفاده از الگوهای نامناسب تربیتی سبب تصرف مغزها می‌شود
  • ۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • رفع تصرف و بازگشت ۱۳ هکتار از اراضی شهرداری نهاوند به بیت‌المال
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • ملاقات آی شو اسپید با ری میستریو و گرفتن ماسک ویژه از اسطوره WWE / فیلم