Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدمات پس از فروش گروه بهمن در راستاي ارتقاي رضایتمندي مشتريان محصولات شركت بهمن موتور، طرح تخفیفات پاییزه از تاريخ 12 مهر تا 16 آبان ماه در 82 نمايندگي‌ منتخب در سراسر كشور اجرا مي کند.

علیرضا توکلی طرقی مدیر توسعه فروش و خدمات گروه بهمن گفت: طبق برنامه تنظیم شده، طرح "تخفیفات پاییزه" جهت افزایش سطح رضایتمندی مشتریان شرکت بهمن موتور از 12 مهر ماه به مدت 26 روز کاری اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکلی طرقی در خصوص خدمات قابل ارائه این طرح توضیح داد: به طور کامل بازدید سطح سیالات (ضد یخ، روغن ترمز و هیدرولیک، منبع آب شیشه شور و...)، وضعیت تایرها، صحت عملکرد قطعات ایمنی مانند لنت ها، برف پاکن ها و نور چراغ ها رایگان است. علاوه بر آن عیب یابی با دستگاه دیاگ و تعویض فیلترها و روانکارها بدون پرداخت اجرت در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برای اولین بار 20 درصد تخفیف درقیمت فیلترها و روانکارها و 50 درصد تخفیف به مشتریان در اجرت سرویس های ادواری ارائه می کنیم.

توکلی با اشاره به اینکه طرح مذکور تا شانزدهم آبان ماه ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: دارندگان خودروهای هاوال H2 و H9،B30، ، مزدا 3، وانت کاپرا و کارا شامل این طرح می شوند و می توانند با مراجعه به نمایندگی های منتخب شرکت بهمن موتور در سطح کشور از خدمات ویژه استفاده کنند.

مدیر توسعه فروش و خدمات گروه بهمن با اشاره به اینکه 82 نمایندگی بهمن موتور در سطح کشور آماده خدمت‌رسانی سریع، با کیفیت و اطمینان بخش به مراجعه کنندگان هستند، تصریح کرد: همچنین با توجه به شیوع ویروس کرونا، مشتریان استان تهران و البرز می توانند به صورت غیر حضوری و در مکان مورد نظر خود از طریق خدمات سیار موبایل سرویس، با شماره گیری 48081 یا نرم افزار موبایل گروه بهمن درخواست‌ خود را ثبت و از این طرح استفاده کنند. همچنین می توانند جهت دریافت آنلاین (بر خط) نوبت پذیرش برای مراجعه حضوری یا آگاهی از محل نمایندگی ها، به سایت گروه بهمن مراجعه کنند.

لینک نصب موبایل اپ :

https://bahman.ir/page/after-sale-services

لینک نوبت دهی اینترنتی :

 https://bahman.ir/online-service/Booking/bm

لینک مشاهده نمایندگان ارائه دهنده طرح تخفیفات پاییزه :

https://bahman.ir/uploads/ckeditor/list-tarhe-payiz99.pdf

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه جنگ قره باغ علیرضا رزم حسینی عیسی آل کثیر هفته دفاع مقدس مصطفی ادیب خدمات پس از فروش خدمات گروه بهمن مکانیسم ماشه جنگ قره باغ علیرضا رزم حسینی عیسی آل کثیر هفته دفاع مقدس مصطفی ادیب بهمن موتور گروه بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۴۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید یک میلیون تن چغندرقند در مزارع استان کرمانشاه

فرهاد شریفی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه استان کرمانشاه جزو قطب‌های تولید چغندرقند در کشور به شمار می‌رود، گفت : امسال برآورد می‌شود تولید چغندرقند در استان به یک میلیون تن برسد.

 وی افزود: در سال زراعی گذشته یک میلیون تن چغندرقند در استان کرمانشاه تولید شد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه چغندرقند به دو شکل بهاره و پاییزه در استان کشت می‌شود، گفت: چغندرقند در شهرستان‌های سردسیر و معتدل استان به صورت بهاره و در شهرستان‌های گرمسیر به صورت پاییزه کشت می‌شود.

شریفی با بیان اینکه کشت بهاره چغندرقند در مزارع استان کرمانشاه از اواخر اسفندماه شروع شده و تاکنون ادامه داشته، اضافه کرد: امسال در مجموع حدود ۱۲ هزار هکتار چغندرقند بهاره در استان کشت شده و پیش‌بینی می‌شود از این سطح بیش از ۸۰۰ هزار تن محصول تولید شود.

شریفی افزود: پاییز سال گذشته نیز ۳۶۰۰ هکتار از مزارع مناطق گرمسیر استان زیر کشت چغندرقند پاییزه رفته بود که پیش‌بینی می‌شود بیش از ۲۰۰ هزار تن چغندرقند هم از مزارع مناطق گرمسیر استان تولید شود.

وی با بیان اینکه برداشت چغندرقند پاییزه در استان از اواخر اردیبهشت شروع و تا پایان مرداد ادامه دارد، گفت: برداشت چغندرقند بهاره نیز از اواخر شهریور شروع و تا پایان آذر ماه ادامه دارد. 

شریفی در ادامه با بیان اینکه چغندرقند تولیدی در استان جزو محصولات با کیفیت در کشور بوده و از نظر عیار جزو محصولات با بازار پسندی بالا محسوب می‌شود، گفت: به دلیل آب‌بر بودن کشت چغندر قند، در پی سمت و سو دادن کشت چغندرقند به سمت کشت پاییزه به منظور استفاده از آب باران برای آبیاری آن هستیم.

وی اشاره‌ای هم به قیمت خرید تضمینی چغندرقند داشت و گفت: قیمت خرید تضمینی اعلام شده برای سال زراعی جاری برای چغندرقند بهاره به ازای هر کیلو با عیار ۱۶ درصد ۳۹ هزار و ۳۰۰ ریال اعلام شده و قیمت مصوب شده این محصول به ازای هر کیلوگرم چغندرقند پاییزه با عیار ۱۵ درصد ۳۸ هزار ریال اعلام شده است

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • موتور برق ویژه مسافرت و کمپینگ | باغ ویلا
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!
  • تولید یک میلیون تن چغندرقند در مزارع استان کرمانشاه
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • اختصاص شعب ویژه کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار