Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: وزارت صمت یکی از وزارتخانه‌هایی است که امروز در خط مقدم مبارزه در شرایط تحریم است و بار مسئولیت تأمین کالاهای اساسی، ضروری و بخش بزرگی از بار تولید را بر دوش دارد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه امروز هیئت دولت با تشکر از نمایندگان مجلس به‌علت رأی اعتماد به رزم حسینی وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت صمت، گفت: چندماه بود این وزارتخانه یا سرپرست اداره می‌شد و با این رأی این وزیر مشخص شد و بار مسئولیت را بر دوش گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی افزود: وزارت صمت یکی از وزارتخانه‌هایی است که امروز در خط مقدم مبارزه در شرایط تحریم است و بار مسئولیت تأمین کالاهای اساسی، ضروری و بخش بزرگی از بار تولید را بر دوش دارد. چهار مسئله به‌عنوان مسئولیت‌های اصلی وزارت صمت است که من آن‌را در پیوست حکم وزیر ابلاغ کردم، اولین مسئله، بحث جهش تولید است که همه ما امسال مسئولیت داریم این شعار را محقق کنیم و حرکت تولید ما در زمینه تولید باید بهتر از سال‌های قبل باشد.

رئیس‌جمهور بیان کرد: علیرغم کرونا و مشکلاتی که برای ما ایجاد کرده، آمار تولید در پنج‌ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بسیاری از بخش‌های صنعتی شاهد رشدهای 18 و 12 درصدی هستیم. از فولاد و پتروشیمی گرفته تا کالاهای مورد نیاز مردم و لوازم خانگی و خودرو که رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است. این مهم است که مردم بدانند علیرغم سختی‌ها، بخش تولیدی ما در کشاورزی، صنعت و بخش‌هایی از خدمات شاهد رشد قابل ملاحظه هستیم؛ جهش و رونق تولید وظیفه مضاعفی بر دوش همه ماست.

رزم‌حسینی با حکم روحانی «وزیر صنعت، معدن و تجارت» شددیدار سفرای جدید آلمان، دانمارک و نروژ با روحانیروحانی: ایران در حمایت از صلح، ثبات و امنیت عراق مصمم است

این خبر تکمیل می‌شود...

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دولت دوازدهم رئیس جمهور دولت دوازدهم رئیس جمهور وزارت صمت بر دوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۴۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش سوالات کنکور ترفند شیادان سایبری برای کلاهبرداری

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ کارآگاه علی حسینی گفت: شیادان سایبری با ایجاد کانال در شبکه‌های اجتماعی و وعده فروش سوالات کنکور، پس از جلب اعتماد قربانیان، مبالغ بسیار زیادی را کلاهبرداری می‌کنند. پس از واریز وجه توسط قربانیان، شخص کلاهبردار سوالات کنکور سال‌های قبل که به صورت رایگان در اینترنت وجود دارد را ارسال می‌کند و با این روش از هموطنان کلاهبرداری می‌کنند.

وی افزود: هموطنان توجه داشته باشند با توجه به بالا بودن امنیت طراحی، تکثیر و توزیع سوالات کنکور امکان اینکه این سوالات قبل از شروع امتحان در اختیار افراد قرار گیرد بسیار پایین و ناممکن است.

سرهنگ کارآگاه حسینی ادامه داد: به دانش آموزان و داوظلبان کنکور هشدار داده می‌شود فریب تبلیغات دروغین کلاهبرداران سایبری را نخوردند و به هیچ وجه اعتماد نکنند.

دیگر خبرها

  • روستای فردو از افتخارات استان قم است
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • فروش سوالات کنکور ترفند شیادان سایبری برای کلاهبرداری
  • دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است یا شنبه ها؟ | پاسخ معاون رئیسی
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا