Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@23:33:42 GMT

آسیا تخصص پرسپولیس است

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۴۱۲۰

آسیا تخصص پرسپولیس است

پرسپولیس در یک بازی حساس در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پاختاکور می رود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس بعد از ارائه بازیهای درخشان به عنوان تیم صدرنشین از گروه خود صعود کرد و بعد از آن تیم قدرتمند السد را در خانه حذف کرد. پرسپولیس پیشتر ثابت کرده که در لیگ قهرمانان علی رغم کمبودهایی که داشته است در بازیهای حساس برنده از میدان بیرون آمده است و این را با رسیدن به فینال لیگ قهرمانان به خوبی به اثبات رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم در این دوره هم با توجه به از دست دادن چند بازیکن کلیدی و تاثیرگذار خود مانند علیپور، ترابی و بیرانوند همچنان بدون افت ادامه داده و اتفاقا نسبت به قبل نتایج بهتری کسب کرده است، انگار این تیم به این اتفاقات عادت کرده است و خللی در عملکرد تیم نمی گذارد.

شاید مهمترین شاخصه پرسپولیس وابسته نبودن تیم به چند بازیکن خاص باشد به طوری که با جدایی آنها تیم آسیب نمی بیند. سرمربی تیم تغییر می کند ولی پرسپولیس همچنان به روند خوب خود ادامه می دهد، پرسپولیس به معنای واقعی کلمه یک تیم است که با همکاری همه بازیکنان به موفقیت می رسند. بازیکنان جدید خیلی سریع با تیم هماهنگ شدند و اتفاقا عملکرد خوبی نسبت به سایر بازیکنان هم داشته اند، حامد لک در درون دروازه پی در پی کلین شیت می کند، سرلک در میانه میدان به خوبی به وظایف خود عمل می کند و آل کثیر هم تک گل صعودبخش پرسپولیس را به ثمر می رساند.

مسلما بازیکنان پاختاکور روز سختی را در بازی مقابل پرسپولیس خواهند داشت چون این تیم متخصص بردن بازیهای حساس است و این را قبلا با حذف کردن تیم های بزرگ آسیا ثابت کرده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پاختاکور پاختاکور پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۴۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود

به گزارش ورزش سه، اکبرپور پس از شکست دو بر یک استقلال ملاثانی برابر سپاهان در وقت‌های اضافه در نشست خبری حاضر شد و درباره این بازی گفت: بازی بسیار خوبی بود. می‌دانستیم نه بازی سنگینی است و به خوبی برنامه‌ریزی کرده بودیم. فکر می‌کنم کمتر تیمی در ایران باشد که بتواند مثل استقلال ملاثانی عمل کند. سپاهان اصلا موقعیت نداشت؛ یک ارسال و یک پنالتی و تمام. کل بازی را بسته بودیم. امروز از یک شیوه‌ای استفاده کردم و سعی کردم بازیکنان تیمم را من تو من بدهم. فکر می‌کنم شیوه بسیار خوبی بود و در این شیوه موفق شدیم. برای تمام دقایق بازی برنامه داشتیم و پس از اینکه گل خوردیم، توانستیم به بازی برگردیم. روی یک اتفاق و تجربه حریف گل خوردیم. من سه تعویض داشتم که کلا بازیکنان جوان بودند و بقیه هم جوان‌تر بودند اما تعویض‌های سپاهان را دیدید که بازیکنان میلیاردی از بازی بیرون می‌رفتند و میلیاردی‌تر به بازی می‌آمدند.

او ادامه داد: به تیمم، بازیکنان و مردم خوزستان تبریک می‌گویم. بازیکنانم چیزهایی را که گفتم، مو به مو اجرا کردند و اگر سه دقیقه دیگر طاقت می‌آوردند، قطعا در پنالتی سپاهان را می‌بردیم، چون روی آن هم کار کرده بودیم، اما این اتفاق نیفتاد. به هر حال بحث تجربه است. شما نمی‌تواند از نظر سخت افزاری و نرم افزاری سپاهان را با ما مقایسه کنید. می‌توانم درباره خیلی چیزها صحبت کنم، مثل مکمل‌ها و ویتامین‌هایشان که بعد از ۹۰ دقیقه به آنها رسیدگی کردند، اما بازیکنان ما را دیدید. خیلی تلاش کردند و یک بازی فوق‌العاده تاکتیکی ارائه دادند. امروز بازی تیم‌مان را دوست داشتم که با نظم آنچه را که‌ گفتم، در زمین انجام دادند. فکر می‌کنم فوتبالدوستان از بازی امروز استقلال ملاثانی کرد، لذت بردند و حتی بعضی از بازیکنان سپاهان هم تعجب کرده بودند. خدا را شکر بازی خوبی بود.

ویدئو: 331163

اکبرپور در واکنش به اینکه عملکرد استقلال ملاثانی مقابل سپاهان قابل انتقاد بود، گفت: شما در جریان هستید ما برابر چه تیمی بازی کردیم؟ ما بازی سپاهان را در ۱۰ هفته آنالیز کرده بودیم. این تیم استقلال و ملوان را ۴۵ دقیقه در هجده خودش نگه داشته بود. به هر حال تیمی که هفت بازیکن ملی‌پوش دارد، قطعا سوار بازی می‌شود. فکر‌ می‌کنم شما زیاد فوتبالی نیستید که این سوال را پرسیدید، اگر فوتبال بودید بازی منچسترسیتی و رئال مادرید را می‌دیدی و می‌رفتی به رئال مادرید می‌گفتی چرا ده نفره عقب نشستی و بازی را بردی. فوتبال فرق کرده است. فوتبال، فن و ریاضی شده است. اگر بتوانی در زمین اشکال هندسی بازیکنانت را درست رعایت کنی، فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی بازی می‌کنی. دیدید که سپاهان در ۹۰ دقیقه نتوانست ما را ببرد. باز هم به بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما بازی تاکتیکی کردیم و برنامه تاکتیکی‌مان اینطور بود. در فوتبال روز دنیا ایرادی به بازی این بازی‌ها نمی‌گیرند. من اگر مقابل سپاهان باز بازی می‌کردم، بازی ۵-۰ تمام می‌شد.

سرمربی استقلال ملاثانی در خصوص حواشی تیمش در هفته‌های اخیر عنوان کرد: به هر حال در فوتبال روز دنیا و فوتبال ایران، مربیانی موفق هستند که روانشناس‌های خوبی باشند. اگر بتوانی تیمت را از نظر روانی سریع به میادین مسابقه برگردانی، موفق هستی. خیلی چیزها در فوتبال جدید شده و مثل قدیم نیست. ما تمام تلاش‌مان را کردیم که این روحیه را به بازیکنان‌مان بدهیم.

او در ادامه با اعلام استعفای خود گفت: من تقریبا ۱۲ هفته در خدمت این تیم بودم و خیلی سختی کشیدم و فکر می‌کنم پیر شدم، چون من عشق به کارم و بازیکنانم داشتم. خیلی برای این تیم و بازیکنانم تلاش کردم و امروز خیلی دلم برای بازیکنانم سوخت. اتفاقاتی در فوتبال امروز در بیرون زمین افتاد که برای من خوشایند نیست. من سعی می‌کنم هیچوقت اخلاق را به ورزش و فوتبال و پول ترجیح ندهم. این اتفاقی که افتاد از نظر اخلاقی خوب نبود و از اینجا با کمال عذرخواهی از مردم خوزستان، تمام بازیکنان و مسئولانی که تا امروز کمک کردند، استعفا می‌دهم و دیگر من را کنار تیم استقلال ملاثانی نمی‌بینید.

اکبرپور حاضر به توضیح درباره این اتفاقات نشد و عنوان کرد: مسائلی که درون خانواده است، توضیح دادن ندارد، ولی آدم همیشه باید شخصیت و جایگاهش را دوست داشته باشد. باید سعی کنیم به همدیگر احترام بگذاریم. من هم احترام می‌گذارم و دلم برای همه شما تنگ می‌شود، اما این را بدانید که به زودی خبرهای خوبی برای استان‌تان می‌شنوید.

او در واکنش به اینکه برخی مربیان در شرایط بد می‌جنگند، گفت: من خیلی جنگیدم. من خیلی به تیمم علاقه دارم و اتفاقات خیلی سختی در این مدت برایمان افتاد که در کنفرانس دیروز هم گفتم. فکر نمی‌کنم کسی با این شرایط اینجا کار می‌کرد. روح من جنگجو است و به خاطر همین ماندم و کار کردم. امروز اتفاقاتی افتاد که اصلا دوست ندارم. وقتی آدم‌های غیرفوتبالی وارد ورزش می‌شوند، اتفاقاتی میفتد که ناراحتت می‌کند. به خاطر همین دوست دارم امروز از شما خداحافظی کنم. خیلی دلم برایتان تنگ می‌شود.

اکبرپور در پایان عنوان کرد: امیدوارم این بازیکنان در ادامه راه موفق باشند. این بازیکنان جسور و غیور و فداکار هستند و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. اگر عمری باقی ماند، قطعا برای تک تک‌شان جبران می‌کنم. خیلی ممنونم‌ که تا امروز من را تحمل کردید، چه بدخلقی و چه خوش خلقی. امروز خاطره بسیار خوبی در استادیوم فولاد خوزستان برایم ثبت شد و از صمیم قلبم آرزو می‌کنم تمام تیم‌های استان خوزستان در لیگ بماند. این استان به فوتبالش زنده است. مرسی از تماشاگران خوب فولاد و مردم اهواز که امروز آمدند و حمایت کردند. به استان خوزستان بابت داشتن تیمی مثل استقلال ملاثانی تبریک می‌گویم.

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • جشنواره بازیهای بومی و غذاهای سنتی در گرمی
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد